faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

ja krydser virkelig fingre. men det er bare irriterende at man ikke kan skrive sig op til dem :) det ville gøre alt lidt nemmere hehe. 

Jeg ved slet ikke hvilken taske jeg vil have. Jeg tænker den gerne må være i læder. Og ikke have lommer på ydersiden - så den ikke ligner en pusletaske så meget. Så den kan bruges som alm taske bagefter. Men jeg er slet ikke sikker... Jeg skal rundt og kigge når jeg kommer længere hen :) Jeg vil gerne have med små lommer indeni.. så jeg vil se dem live.. :)

Del dette indlæg

Jeg havde en kombivogn Bugaboo Bee med mine to store og en gammel silvercross som jeg fandt billigt og pudsede op stående udenfor til lure. Jeg endte med at bruge barnevognen meget når jeg gik ture i lokalområdet - den var så flot. Jeg endte med at udskifte klapvognen to gang først til en søskende vogn Phil and Ted og så tilbage til en enkel klapvogn da vi havde alt for mange problemer med søskende vognen. Husk klapvognen bruger man i temmelig mange år og den skal være robust især hvis man kunne tænke sig flere børn og den skal kunne holde til ture i zoo, Tivoli, Legoland osv typisk med meget gepack og en store søskende også på/i den ;-)

Jeg aner ikke hvad jeg gør denne gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvilken taske jeg vil have. Jeg tænker den gerne må være i læder. Og ikke have lommer på ydersiden - så den ikke ligner en pusletaske så meget. Så den kan bruges som alm taske bagefter. Men jeg er slet ikke sikker... Jeg skal rundt og kigge når jeg kommer længere hen :) Jeg vil gerne have med små lommer indeni.. så jeg vil se dem live.. :)

Jeg vil også se dem live, også grunden til at jeg nærmest gik alle butikker igennem. Hvor jeg fandt modellen, bare ikke i det rigtige stof.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmh tid til en smule selvforkælelse. Var en smuttur forbi Bilka. Det blev til en masse jordbær og vindruer. Og de lækreste bløde joggingbukser ( de er måske beregnet som pyamasbukser, men hyggebukser) så rart med et par løse bløde bukser som ikke strammer nogle steder ☺️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lokket manden med i Babysam og Ønskebørn.. Bare for at kigge.

Han var dog nem at overtale og han hev barnevognene ned og gik rundt med dem og de blev hevet og flået i. Han skulle jo lige se hvad de kunne. Og vi er nu umiddelbart blevet enige om at tage den store Emmaljunga.. Big Star Supreme. :) Og så køber vi selv en klapvogn senere :)

Og så fik vi kigget lidt på væghængt pusleborde.... Hvor er det bare plat at 3 ud af 4 ikke kan have puslepuden på når lågen/pladen foldes op !!! Så forsvinder ideen med et sådan væghængt skab jo hvis man alligevel skal have puden stående på gulvet når skabet er lukket.

Nå men vi må lige kigge lidt mere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med en tur i babysam og ønskebørn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lokket manden med i Babysam og Ønskebørn.. Bare for at kigge.

Han var dog nem at overtale og han hev barnevognene ned og gik rundt med dem og de blev hevet og flået i. Han skulle jo lige se hvad de kunne. Og vi er nu umiddelbart blevet enige om at tage den store Emmaljunga.. Big Star Supreme. :) Og så køber vi selv en klapvogn senere :)

Og så fik vi kigget lidt på væghængt pusleborde.... Hvor er det bare plat at 3 ud af 4 ikke kan have puslepuden på når lågen/pladen foldes op !!! Så forsvinder ideen med et sådan væghængt skab jo hvis man alligevel skal have puden stående på gulvet når skabet er lukket.

Nå men vi må lige kigge lidt mere :)

Vi skal også have væghængt puslebordet og det er mærkeligt hvis ikke man kan have puslepuden i når det lukkes! Min veninde havde et væghængt bord i træ (købt i Sverige) hvor de fandt ud af at sætte en liste på sådan at puden ikke faldt ud da bordet blev lukket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmh tid til en smule selvforkælelse. Var en smuttur forbi Bilka. Det blev til en masse jordbær og vindruer. Og de lækreste bløde joggingbukser ( de er måske beregnet som pyamasbukser, men hyggebukser) så rart med et par løse bløde bukser som ikke strammer nogle steder ☺️

Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag 9+2 ifølge tidlig scanning og skal scannes i dag kl 12.

Har døjet med meget ondt i maven især i tirsdags men jeg tror nu det er irritabel tyktarm som jeg har døjet med i nogle år. De sidste 3-4 år har ikke mærket meget til det men jeg tror grundet kvalmen har jeg ikke spist ordentligt og har haft svært med at drikke helt så meget vand som jeg plejer og agurker har været helt no-go og dem plejer jeg at elske. Siden i går har jeg spist store mængder iskold vandmelon og drukket lidt cultura. Maven har det bedre her til morges.

Håber den lille er ok derinde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har døjet med meget ondt i maven især i tirsdags men jeg tror nu det er irritabel tyktarm som jeg har døjet med i nogle år. De sidste 3-4 år har ikke mærket meget til det men jeg tror grundet kvalmen har jeg ikke spist ordentligt og har haft svært med at drikke helt så meget vand som jeg plejer og agurker har været helt no-go og dem plejer jeg at elske. Siden i går har jeg spist store mængder iskold vandmelon og drukket lidt cultura. Maven har det bedre her til morges.

Det er jeg sikker på den er, husk at opdatere herinde når du har set den lille bens

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også sikker på den lille bebs er ok :) Har også irriteret tyktarm og kan få noget så ondt (synes jeg har haft ret meget mere luft i maven end normalt - charming

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er på vej til påskefrokost, så du får lige et kort indspark:

Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg tog 25 kg på (gik fra 56 kg til HVAL) og alt var væk bagefter på 5 måneder!! Røg endda ned på 54 kg en kort stund

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de gode tanker! Lille bebs har det godt derinde :-) 2,6 cm svarende til 9+3. Vi hørte hjerteslag og fik et hurtigt 3D kig. Jeg så ikke så meget pga helt ukontrolleret tuderi - altså!!! Kæresten er i syvende himmel. På vej hjem nu for at bage og i morgen får familien det at vide.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de gode tanker! Lille bebs har det godt derinde :-) 2,6 cm svarende til 9+3. Vi hørte hjerteslag og fik et hurtigt 3D kig. Jeg så ikke så meget pga helt ukontrolleret tuderi - altså!!! Kæresten er i syvende himmel. På vej hjem nu for at bage og i morgen får familien det at vide.

:yay  Hvor dejligt! Håber din mave får det bedre snart :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan! Tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med en tur i babysam og ønskebørn Er der også en ønskebørn på Østerbro?

Har lige lidt vægtkrise her til morgen Inden vores bryllup for halvandet år siden tabte jeg mig 15 kg og kom i gang med regelmæssig løb og styrketræning og fik for første gang nogen sinde antydningen af markerede muskler rundt omkring. Det lykkedes mig at holde det ved lige efter brylluppet.. Eller løbeturene blev lidt færre og der røg tre kilo på igen, men det var fint nok Nu har jeg ligget på sofaen i så mange uger uden at kunne foretage mig noget (en gå-tur på 500m forleden resulterede i ømme lår dagen efter) og jeg skal spise konstant for ikke at kaste op. Føler mig så flommet og slasket og i dag sagde vægten +2,5kg Det er jo ikke meget, det ved jeg godt, men taget i betragtning af at alle mine muskler er skrumpet ind, såå... Øv altså. Ved jo godt at vægten selvfølgelig kun vil gå op ad de næste par måneder, men lige nu føler jeg mig slet ikke som smuk gravid med ekstra glød. Frygter at være en af dem, der tager +30 kg på! Nå det var vist dagens brok herfra!

Håber i andre har en dejlig påske

Vi var i ønskebørn i Rødovre centret.. da vi skulle ud og rykke for en bestilling af en ny vielsesring til min kære mand (ja han tabte den efter 4,5 måneders ægteskab :) og det er så over 1 år siden.)

Jeg kan udemærket forstå din frustration.. men jeg er sikker på at når kvalmen fortager sig.. så kan du spise almindeligt igen og komme ud og gå en masse lange ture og motionerer lidt igen. Og så tager du helt sikkert ikke mange kg på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også have væghængt puslebordet og det er mærkeligt hvis ikke man kan have puslepuden i når det lukkes! Min veninde havde et væghængt bord i træ (købt i Sverige) hvor de fandt ud af at sætte en liste på sådan at puden ikke faldt ud da bordet blev lukket.

Meget mærkeligt.. Jeg har skrevet en mail til babysam og spurgt til deres væghængte borde.. om der er nogen af dem der kan indeholde puden når lågen lukkes. Så må vi se hvad de svare :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh.. det bliver spændende med en scanning :) Jeg ville ønske jeg skulle scannes igen snart.. syntes der er ALT for lang tid til NF 29/4 ... :( Så overvejer kraftigt at betale for en scanning mere...)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for indspark Er glad for at høre du blev okay igen Gad bare godt være en af de der gravide, der bare ligner sig selv med en flot rund mave, men nu må vi se.. Min mor tog 30kg på i begge sine graviditeter Men nu går jeg ind i 2. trimester på søndag, så håber jeg der er bedring og mere energi på vej!

Går du allerede i 2.trimester på søndag ?? hold da op... Jeg syntes der er lang tid til at det sker for mig... :) Men fedt at høre at vi rykker os fremad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk :) STORT tillykke :) Var det en scanning som i selv betalte ??

Jeg kan godt forstå at du græd.. men det var jo glædeståre :) hehe Det bliver spændende hvad familien siger :) :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk :) STORT tillykke :) Var det en scanning som i selv betalte ??

Jeg kan godt forstå at du græd.. men det var jo glædeståre :) hehe Det bliver spændende hvad familien siger :) :loveshower :stork :balloons

Ja jeg købte den straks efter den første tidlig scanning hvor vi så hjerteblink. Fortalte min far i går over Skype og han var helt vildt glad! Han er bare lidt konservativ og nu bekymrede for vi ikke er gift

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bagte boller og brunsviger igår.. som vi nød på altanen i solskinnet :) Og så her til morgen lidt et stykke brunsviger mums.. hehe :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER