faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Jaaa, det gik rigtig godt

Del dette indlæg

Tusind tak for svar!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja har fuldstændig samme bekymring. Er 38 og tanken om at få lige over grænsen til at de ikke vil tilbyde andre undersøgelser er frygtelig.

Vi må tage hinanden i hånden og krydse for et godt resultat med super lav risiko!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at nogle af mine symptomer er aftagene i dag... Hm! Men da min datter skulle have popcorn, kunne jeg lugte den fæle lugt af brændt... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi må tage hinanden i hånden og krydse for et godt resultat med super lav risiko!!

AFTALE!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at nogle af mine symptomer er aftagene i dag... Hm! Men da min datter skulle have popcorn, kunne jeg lugte den fæle lugt af brændt...

Også aftagende her siden i torsdags. Har dog lige haft voldsom kvalme under hele aftensmaden med svigermor (ikke hendes skyld!!! Hun er den sødeste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også aftagende her siden i torsdags. Har dog lige haft voldsom kvalme under hele aftensmaden med svigermor (ikke hendes skyld!!! Hun er den sødeste). Og hun ved ikke noget om graviditeten endnu. Vi venter til efter tryghedsscanningen nr 2 om halvanden uge.

Mon hun har gættet det:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon hun har gættet det:-)

Hehe! Ved det ikke - jeg sagde jeg bare var lidt træt efter alt for meget arbejde

Del dette indlæg

Annonce ♥

JustMe - du har helt ret i, at Harmony og Nifty testen ikke giver en fuld kromosomanalyse og det er trods alt stadig "kun" en risikovurdering. Men det er en rimelig præcis risikovurdering, i hvert fald i forhold til downs syndrom, og den tester for det mest "almindelige" ud af alligevel relativt sjældne forekomne kromosomfejl. Man bør ikke erstatte NF skanningen med en Harmony/Nifty test. For der kan nemlig være mange andre grunde til en tyk NF og skæve blodprøveværdier. Hvis man får en høj risiko ved NF anbefaler man heller ikke en Harmony/Nifty test, netop fordi man hellere vil lave den fulde kromosomanalyse.

Selvfølgelig er der aldrig nogen garantier! Men har man en normal NF skanning og senere en normal misdannelsesskanning og normal vækst af barnet, så er der immervæk lille risiko for at barnet fejler noget "større". Selvom din datter havde en normal kromosomanalyse, var der flere andre mål hun "slog ud på" under graviditeten. Jeg mener bare, selvfølgelig skal man ikke hænge alt op på én undersøgelse, men man skal heller ikke få det indtryk, at de skanninger og evt yderligere undersøgelser man bliver tilbudt er uden værdi. Det er jo et samlet billede. Og programmet er sammensat ud fra evidens om, at man på den måde opdager langt det meste. Så jeg håber virkelig ikke at nogen går rundt og "frygter det værste" selvom alt ser normalt ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

8+0 i dag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe! Ved det ikke - jeg sagde jeg bare var lidt træt efter alt for meget arbejde Hun fortalte dog helt ud af det blå under aftensmaden en lang historie om fødslen af min kæreste...

Øhm hun har nok gættet det og vil ikke sige noget før i fortæller hende det:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ene dag har jeg ingen symptomer, men i dag kommer de samme symptomer igen... Øv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

8+0 i dag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ene dag har jeg ingen symptomer, men i dag kommer de samme symptomer igen... Øv!

Ja alt kvalme tilbage her i dag også

Del dette indlæg

Annonce ♥

9+2 i dag og nu med blærebetændelse...øv! Har det ellers udmærket, så længe jeg husker at spise jævnligt (som i en gang i timen i hvert fald!) så holder jeg kvalmen nogenlunde fra døren :)

Er der andre som oplever at specielle lugte kan fremkalde kvalmen, til et punkt så man næsten ikke kan la' være med at kaste op? Jeg har, og har haft fra starten et kæmpe problem med kaffe - bare snærten af en duft af kaffe, så forestiller jeg mig at jeg bliver grøn i hovedet :lol   Min stakkels mand springer morgenkaffen over for at skåne mig...og han kører tidligere og tidligere på arbejde :D

Håber det går væk snart, savner min morgen kop frygteligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee scanningen gik simpelthen så godt. Og hvor var jm Marianne dog behagelig.

Hun sagde at der var super flot hjerteblink og den lille bebs lå præcis hvor den skulle. Og beholder min termin indtil videre. Synes det er ret godt klaret at ha regnet termin så præcist ud, uden at have en mens at regne fra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun sagde at der var super flot hjerteblink og den lille bebs lå præcis hvor den skulle. Og beholder min termin indtil videre. Synes det er ret godt klaret at ha regnet termin så præcist ud, uden at have en mens at regne fra

Del dette indlæg

Annonce ♥

7+0 i dag - Uge 8 er begyndt :)

Glæder mig til scanning i morgen mandag kl 15.15 og skal se hjerteblink og lille blup :)

Håber i har haft en god weekend tøser.. Jeg har arbejdet nattevagter :zzz aka jeg går i seng nu og står først op igen kl 17 hehe For så at tage på job igen kl 19.50.. :blink

Hvordan gik det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super dejligt! Tillykke med det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Femilet er også virkelig super! Du burde også kunne finde noget i Hunkemøller, synes det er fint til prisen

Jeg har desværre aldrig kunne passe Hunkemøller :( De er for små...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også aftagende her siden i torsdags. Har dog lige haft voldsom kvalme under hele aftensmaden med svigermor (ikke hendes skyld!!! Hun er den sødeste). Og hun ved ikke noget om graviditeten endnu. Vi venter til efter tryghedsscanningen nr 2 om halvanden uge.

Men undrede hun sig ikke over at du havde kvalme så ?? :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER