Besvaret March 8, 2016 Der er ikke mere brunt udflåd i dag.. i hvert fald indtil videre.. Så jeg håber det bare var en enlig svale.. :)Det lyder virkelig positivt!! Det er lige straks i morgen, så får du vished! Jeg har også haft en blødning, skal scannes her 14.30 - håber på det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Det lyder virkelig positivt!! Det er lige straks i morgen, så får du vished! Jeg har også haft en blødning, skal scannes her 14.30 - håber på det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Det lyder virkelig positivt!! Det er lige straks i morgen, så får du vished! Jeg har også haft en blødning, skal scannes her 14.30 - håber på det bedste Øv.. var det frisk blødning ? Vi skal huske som AS2014 skrev igår... at det er normalt at op til 25% gravide bløder lidt i starten.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Det lyder virkelig positivt!! Det er lige straks i morgen, så får du vished! Jeg har også haft en blødning, skal scannes her 14.30 - håber på det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Yay natten til i går havde jeg endelig min første graviditetsdrøm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Scanning gik godt! Er sat 2 dage frem til 8+1, der var en skøn spire og et bankende fint hjerte! ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Scanning gik godt! Er sat 2 dage frem til 8+1, der var en skøn spire og et bankende fint hjerte! ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Ja, er også lettet! Næste stop:vandrejournal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Scanning gik godt! Er sat 2 dage frem til 8+1, der var en skøn spire og et bankende fint hjerte! ❤ Stort tillykke :) :loveshower :stork Så er det bare lige mig der skal tjekkes i morgen kl 8.45... Skal desværre afsted alene da min mand ikke har kunne få fri. :( Tænker det bliver hårdt hvis og såfremt at der ikke er nogen baby alligevel... Men nu krydser jeg fingre for at det er der selvfølgelig.. :) Håber jeg kan få sovet lidt i nat.. !! :kuller :zzz :blink :gal :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Stort tillykke :) :loveshower :stork Så er det bare lige mig der skal tjekkes i morgen kl 8.45... Skal desværre afsted alene da min mand ikke har kunne få fri. :( Tænker det bliver hårdt hvis og såfremt at der ikke er nogen baby alligevel... Men nu krydser jeg fingre for at det er der selvfølgelig.. :) Håber jeg kan få sovet lidt i nat.. !! :kuller :zzz :blink :gal :bask Jeg sender de bedste tanker! ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Stort tillykke :) :loveshower :stork Så er det bare lige mig der skal tjekkes i morgen kl 8.45... Skal desværre afsted alene da min mand ikke har kunne få fri. :( Tænker det bliver hårdt hvis og såfremt at der ikke er nogen baby alligevel... Men nu krydser jeg fingre for at det er der selvfølgelig.. :) Håber jeg kan få sovet lidt i nat.. !! :kuller :zzz :blink :gal :bask Held og lykke med skanningen!! Håber sådan at der er godt nyt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Scanning gik godt! Er sat 2 dage frem til 8+1, der var en skøn spire og et bankende fint hjerte! ❤ Åh hvor dejligt, tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Held og lykke med scanningen helbech. Håber alt er som det skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :loveshower :7himmel :stork :balloons Yay der var en meget fin lille blup i maven :) ca 3,5 mm... men den var der :) Og hvis man så godt efter kunne man se hjerteblink. Men vi skal derhen igen på mandag og der forventer lægen klart at vi kan se det :) MEN YAY :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :loveshower :7himmel :stork :balloons Yay der var en meget fin lille blup i maven :) ca 3,5 mm... men den var der :) Og hvis man så godt efter kunne man se hjerteblink. Men vi skal derhen igen på mandag og der forventer lægen klart at vi kan se det :) MEN YAY :) FANTASTISK!!! I må være så lettet!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 FANTASTISK!!! I må være så lettet!! MEGET... jeg smiler konstant.. hehe :loveshower :yay :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :loveshower :7himmel :stork :balloons Yay der var en meget fin lille blup i maven :) ca 3,5 mm... men den var der :) Og hvis man så godt efter kunne man se hjerteblink. Men vi skal derhen igen på mandag og der forventer lægen klart at vi kan se det :) MEN YAY :) Hvor er det skønt!! Hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :loveshower :7himmel :stork :balloons Yay der var en meget fin lille blup i maven :) ca 3,5 mm... men den var der :) Og hvis man så godt efter kunne man se hjerteblink. Men vi skal derhen igen på mandag og der forventer lægen klart at vi kan se det :) MEN YAY :) Jubiiii, stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Hvornår har I tænkt jer at sige det på jeres respektive arbejdspladser? Min NF ligger først om 6 uger. I morges tog jeg et par bukser på og en af mine yndlings bluser på. Mens jeg hjælpe mine børn med at blive klar spørge min kæreste mig stille om jeg skal have "det" på. Jeg kigger i spejlet og OMG det buler tydeligt. Ja det er tarme og lidt pølsemave og lidt luft som skubbes op af livmoderen men i mit helt standard kontoruniform så ser jeg bare gravid ud og er kun 7+1. Tog en løs bluse på (som ikke er så løs længere) og nu går på arbejde og håber der ikke er nogen af mine kvindelige kollegaer som ligger mærke til noget. Ja det er nr 3 så kroppen giver sig nok nemmere. Har mest af alt lyst til at vente med at foretælle på Job fordi jeg er nervøs for NF grundet min alder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jeg fortalte det allerede da jeg var 6+ noget på min gamle arbejdsplads fordi jeg var så hårdt ramt af kvalme og opkast. Jeg skulle så også skifte arbejde 1/3, så var lidt ligeglad med at kollegaerne vidste det. Har dog også fortalt det på mit nye arbejde med det samme - igen pga kvalme og opkast og fordi jeg ikke kunne få en tid hos lægen til vandrejournal uden for arbejdstid. Men hvis ikke jeg havde haft så mange symptomer, havde jeg nok ikke sagt det så tidligt. Så kan godt forstå du gerne vil vente. Især også hvis mam frygter lidt for sin chefs reaktion. Jeg har heldigvis kun mødt fuld forståelse og støtte (men der er så heller ikke nogen af mine chefer der selv kommer til at betale for min barsel, så de "mister" ikke noget på det... Andet end selvfølgelig de sygedage jeg har nu pga kvalme og opkast Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :loveshower :7himmel :stork :balloons Yay der var en meget fin lille blup i maven :) ca 3,5 mm... men den var der :) Og hvis man så godt efter kunne man se hjerteblink. Men vi skal derhen igen på mandag og der forventer lægen klart at vi kan se det :) MEN YAY :) Jaaaa, vidunderlig nyhed - tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Så fik jeg lavet vandrejournal Del dette indlæg Link to post Share on other sites