Guest

Fritidsaktivitet??

14 indlæg i dette emne

Ronja går i øjeblikket til dans, men det er ikke den store succes. Jeg spurgte i går om hun også har lyst at gå næste år og det har hun ikke. Nu vil jeg så gerne finde noget andet til hende. Jeg nævnte selv gymnastik og svømning for det er det jeg lige kan komme i tanke om. Men jeg tænker der kan være mange andre spændende ting vi ikke selv har tænkt på. 

Derfor hvad går jeres børn til? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er noget tumlinge-håndbold her i byen. Vi har ikke prøvet det endnu, men det skal vi helt sikkert! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores store pige går til gymnastik (har hun gjort siden hun var 1), hun har i år for første gang været på puslinge holdet og det har ikke været et hit hos mor og far, pigen hygger sig vist fint nok.

Der har bare været alt for meget kaos med omkring 30-40 børn på et hold og alt for få instruktører og dem der er er bange for at sige noget til de uvorne unger og deres curling forældre.

Nå, men planen her er jo så at hun skal prøve, at gå til dans næste sæson :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida går til håndbold. Og dog med sær tilladelse i klubben da de normalt først kan starte når de er fire.

Men ellers er der fodbold, gymnastik, kids-volley, svømning og spejder i lokalområdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W går til gymnastik :) Her i byen kan man gå til florball (a la hockey) når man bliver 4, det lyder ret sejt synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i byen er der mulighed for gymnastik, dans (som Me. Går til), trille trolde håndbold (fra 3-5 år mener jeg det hedder) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W går til gymnastik :) Her i byen kan man gå til florball (a la hockey) når man bliver 4, det lyder ret sejt synes jeg :)

Uh du må endelig ikke kalde floorball for hockey :D

Mine svogere spiller det og den ene har været på rimelig højt niveau. Hvis W kan lide at spille bold så er det helt sikkert værd at prøve sammen med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er lige startet til badminton.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved forresten, at der er et par af ungerne i bh, der går til BMX.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla går til noget morgengymnastik i den nærmeste idrætshal lørdag formiddag. Der er nogle fastlagte lege i den ene del af hallen, og fri leg i en anden ende, og i den sidste 1/3 er der en stor forhindringsbane. Vi giver 25 kr. pr gang, og der er ingen tilmelding. Det er super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være ridning, noget på musikskolen (vi har forskellige muligheder her i Viborg med instrumenter, sang og bevægelse), selvforsvar/karate (i diverse varianter hvad de nu hedder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh du må endelig ikke kalde floorball for hockey :D

Mine svogere spiller det og den ene har været på rimelig højt niveau. Hvis W kan lide at spille bold så er det helt sikkert værd at prøve sammen med ham :)

:D ups :P

Det er vidst ret stort her i Benløse. Han elsker alt med bolde! Vi må se om 1,5 års tid hvad han synes. Efter sommerferien bliver det i hvert fald endnu en sæson med gymnastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas går til gymnastik, men jeg er ikke begejstret, synes ikke der er nok struktur og synes ikke han lærer så meget af det, men han får da rørt sig:)

Mit håb er at han vil gå til fodbold når han bliver gammel nok til et hold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER