Oprettet February 7, 2016 Hvis du måtte købe en gave til dig selv til max 800 kr. hvad ville du så købe? Søger inspiration ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 En Fly tai til at bære bebs. Går og drømmer om den her lige nu https://fidella.org/en/New-Size-Fidella-Fly-Tai-MeiTai-babycarrier-Rock-n-Rolla-silver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Uh! 1: ny fastvikle (ok den koster 808 + porto, men næsten!) 2: Royal Copenhagen opbevaringskrukke, sort mega 3: Bylassen urtepotteskjuler i den nude farve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Tøj eller massage / pedicure agtigt noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Tøj eller engang massage/ ansigtsbehandling :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 En stegepande, et par nye sneakers eller en times massage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde dem, ville jeg købe et par uld-sutsko fra Glerup eller Living Kidzbuhl. Måske en lækker jakke Eller nyt undertøj! Det trænger jeg til. Eller en klipning hos en god frisør Det var mange ting... Kan ikke helt vælge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Ny garderobe :wub Eller en spa dag med massage og forkælelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Nye sneakers LEGO dimension(PlayStation spil) POP! Funko friends figurer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2016 Tak for de mange forslag. Kan se i rammer andre boldgader end jeg selv havde overvejet. Bæredimser er udelukket. Ikke flere babyer herhjemme. Havdexawlv tænkt kay bojesens turdelduer men synes ikke jeg har det rette sted at stille den. Lige nu overvejer jeg en ny lampe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2016 Le Klints julehjerte lampe til vinduet :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites