Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

Så er jeg blevet insemineret.. med 80.000.000 sædceller :loveshower :cell :yiepie Og der var ægløsnings "in progress".. så alle forhold er optimale.

Så står den på 14 dages ventetid !! Og det er så her jeg bliver idiot.. Men håber det bedste :)

Krydser fingre! Også fra Østerbro her  :P

Del dette indlæg

Krydser fingre! Også fra Østerbro her  :P

Hehe cool :) Så må vi håbe vi begge er med rogn nu.. så kan vi gå med barnevogne sammen hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe cool :) Så må vi håbe vi begge er med rogn nu.. så kan vi gå med barnevogne sammen hehe

Helt klart, så satser vi på 2 stk babyer til levering i efteråret!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv.. Hva med at bruge ÆL teste i næste måned ?

Håber du/i rammer næste gang og får en lille spire :) Knus

Bruger 3 dags metoden (  :hump )  :loveshower

Er du helt sikker på at det er mens? Tænker det kunne være implantationsblødning.

Ja jeg er HELT sikkert  :rolleyes

Håber på gevinster for jer andre og følger stadig med herinde! Så frem med testene og op med billederne  :bd

Kh Znutte

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bruger 3 dags metoden ( :hump ) :loveshower

Måske i skulle prøve 2 dags metoden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er rigtig baby-tosset.. :kuller :oops :lol :lolhit har idag været til babycafé på Østerbro. Hvor der kom en konsulent fra APA - hende der har skrevet bogen "Sund baby uden kemi".

Hun kom og fortalte om babyudstyr og hvad man skal have i tankerne når man køber alt til baby. Både legetøj, tøj, cremer, bleer, sutter osv. Altså hvilke kemikaler man skal holde sig fra og hvilke mærker der er gode.

"kurset" var gratis og man fik så i øvrigt en goodiebag med gode sunde ting til både mor og baby :) 

Næste gang - om 2 uger - så handler det om indeklima og gode råd til baby indenfor :)

Og jeg ved jo slet ikke om jeg er gravid. Men man må godt deltage alligevel. :) Så nu håber jeg bare at jeg tester positiv om 12 dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg testede positiv den 2.2 <3

Juhuuu, tillykke og pøj pøj med det  :loveshower

Håber, dit held smitter lidt af på os andre   ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, jeg synes, jeg er begyndt at få de der små symptomer på, at jeg snart skal have mens..

Håber, min krop bare ikke helt har lugtet lunten endnu  :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

har ondt omkring æggestokken/æggelederen og har mens-lignende smerter. har aldrig prøvet den kombination før, så håber at det er et godt tegn men det kan nok lige så godt være skidt! :/

har haft kvalme siden jeg tog på ferie for en uge siden, men aner ikke hvordan gravid-kvalme føles så ved ikke om det bare er jetlags-kvalme

Del dette indlæg

Annonce ♥

har ondt omkring æggestokken/æggelederen og har mens-lignende smerter. har aldrig prøvet den kombination før, så håber at det er et godt tegn men det kan nok lige så godt være skidt! :/

har haft kvalme siden jeg tog på ferie for en uge siden, men aner ikke hvordan gravid-kvalme føles så ved ikke om det bare er jetlags-kvalme

håber og håber men frygter at mens kommer den 15. :(

Uhhh, krydser alt hvad jeg kan (undtagen benene  :whistling ) for dig! 

Den pokkers ventetid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg testede positiv den 2.2 <3

Stort tillykke :) :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har officiel testdag D. 11, men jeg tester helt sikkert før, hvis jeg føler at den er der.

glæder mig til at høre hvordan det går! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

glæder mig til at høre hvordan det går! :)

Mens kommer helt sukkerroer nærmeste fremtid, den er dog ikke dukket rigtigt op endnu. Skøre krop. Den kommer altid torsdag morgen. Vi på op på hesten igen i næste cyklus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens kommer helt sukkerroer nærmeste fremtid, den er dog ikke dukket rigtigt op endnu. Skøre krop. Den kommer altid torsdag morgen. Vi på op på hesten igen i næste cyklus.

æv! hvis det kan trøste det mindste, så tror jeg heller ikke her er gevinst endnu.. synes mens-smerter kommer som de plejer, så afventer bare den 15. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mens kom i dag, en dsg forsinket. Øv ! Vi må prøve igen i næste måned.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tester den 19.02

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også testet negativ idag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også testet negativ idag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv, jeg havde også meget tydeligt IKKE to streger her til morgen :(

Jeg har ikke fået mens endnu, så jeg tester igen på mandag, men jeg regner ikke med, at det ser bedre ud.

Meget irrationelt blev jeg lige pludselig meget sur på snevejret, der ellers havde gjort mig glad, da jeg vågnede..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lidt vildt. Har i de sidste 11 dage haft ømme brystvorter. Og har haft lidt jag en gang imellem. Har haft noget let kvalme om aftenen i et par dage.

Og her til morgen tog jeg en test mest for sjov.

Og der var sgu 2 steger. Tiltrods for pcos og ingen cyklus.

Jeg har bare ingen ide om hvor langt jeg er henne. Men vil gætte på en 3+5-6

Test stregen var nemlig ikke helt så tydelig som kontrol. Men den kom inden for tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lidt vildt. Har i de sidste 11 dage haft ømme brystvorter. Og har haft lidt jag en gang imellem. Har haft noget let kvalme om aftenen i et par dage.

Test stregen var nemlig ikke helt så tydelig som kontrol. Men den kom inden for tid.

Stort tillykke!! Det var da en dejlig overraskelse!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo tak. Det var faktisk ikke planlagt som sådan. Smed p-pillerne i november. Og ja vi har jo tydeligt vis ikke beskyttet os. Men jeg regnede ikke med at vi kunne selv. Kan slet ikke forstå det lige nu

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER