Oprettet February 2, 2016 Opretter lige en seperat tråd til fastelavnskostumer, så de ikke forsvinder i mængden. Tænker at tråden er god at 'oppe' næste år igen fx ^_^ Så vis jeres hjemmegjorte kostumer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2016 Karla var hobbit sidste år: og påfugl forrige år: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2016 Karla var hobbit sidste år: og påfugl forrige år: Du er altså sej! :yay :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2016 Du er altså sej! :yay :biglove Tak :blush Påfuglekostumet var ret nemt at lave, og det eneste jeg selv måtte lave til hobbitkostumet var vesten og ringen. Kappen fandt jeg sammen med skjorten i mødrehjælpen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2016 Karla var hobbit sidste år: og påfugl forrige år: Hun er bare super uber cute :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2016 De ville så under ingen omstændigheder have huen på :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2016 I år var hun enhjørning. Lidt nemmere end de sidste gange :D og det eneste jeg måtte købe var hårbøjlen Del dette indlæg Link to post Share on other sites