Guest

Pilates på reformer - hjælp søges #nu med datoer

16 indlæg i dette emne

Efter OK fra Ki, skriver jeg herinde i håbet om at I har lyst til at hjælpe mig.

 

Som nogle ved, starter jeg taget et karrierespring og starter i marts et Pilates center op. Som en del af den uddannelse til Pilates instruktør, har jeg brug for frivillige, som vil lægge krop til prøvetimer på reformer i uge 7, 8 og uge 9 i hverdagstimer og enkelte aftenhold enten i Birkerød eller Roskilde og muligvis i Solrød hvis vi får maskinerne i uge 7 og får dem samlet.

 

Det er gratis at deltage og eneste krav er, at man bagefter timen har tid til at blive og give konstruktiv feedback på undervisningen og vores måde at vi instruerer på.  

 

Der skal afsættes 1 time til selve holdet og ca 30 min til feedback. Man må meget gerne slæbe veninder, mand eller familie med - man skal bare tilmelde sig til helle@reeform.dk med navn, antal og personer og hvor man ønsker træning henne.

 

Jeg vil prøve også at få hold om aftener men afhænger af tilgængelighed i centrene. Men i første omgang har jeg brug for frivillige som vil melde sig som prøveklude.

 

Håber så mange har lyst til at prøve det og mig med at blive Danmarks bedste instruktører. I kan læse mere på www.reeform.dk og se video mm af selve træningsformen som er meget anderledes end pilates på måtte.

 

Hvis nogen har børn, så kan vi arrangere at være to instruktører og have legetøj og legetæppe med til de små hvis de er vågne. Bare send mig en mail og skriv voksen plus baby :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det noget man kan som gravid i uge 32-33 med bækkenløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne, men synes der er lidt for langt desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kommer aftenhold i Roskilde er jeg interesseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kommer aftenhold i Roskilde er jeg interesseret :)

Super - send lige din email på helle@reeform.dk så sender jeg info om hold og tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget man kan som gravid i uge 32-33 med bækkenløsning?

Jeg vil nok være tilbøjelig at sige nej til at du kommer med på et hold med andre. Vil gerne lave en privattime med dig alene (nu kender vi jo hinanden ) men jeg ville gerne have mere kontrol med dig når du har de udfordringer. Men du skal lige høre din læge om du MÅ træne med din bækkenløsning eller om der er ting du vi skal undgå. Kan jo sagtens træne ben og arme men jeg vil kun gøre det 1-1 så jeg kan stå inde for det.

Smid mig en mail og snak med din læge/fys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kommer aftenhold i Roskilde er jeg interesseret :)

Også mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig :)

Super. Smid mig en mail på helle@reeform.dk så ser jeg om jeg kan arrangere nogle aftenhold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - send lige din email på helle@reeform.dk så sender jeg info om hold og tider

Done :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fastlagt tider for uge 7 med prøvehold og hvis nogen herinde har lyst så skal I sende mig en mail på helle@reeform.dk 

 

Birkerød:

Tirsdag d 16 februar kl 16:00

Torsdag d. 18 februar kl 19.45

Fredag d. 19 februar kl 11:00

 

Adressen i Birkerød er: Vasevej 125, Birkerød

 

Roskilde:

 

Onsdag 17 februar kl 19.45

Torsdag 18 februar 16:30

 

Adressen er: Skomagergade 31, 2 sal, 4000 Roskilde, Indgang fra Schmeltz Plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig :)

 

 

Mistel - jeg mangler en mail fra dig :) - Har sat tider i et andet opslag så se om der er nogen der passer og send mig en mail

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen er fristet kan jeg varmt anbefale det :) Selvom man er i total kageform :sandie kan man sagtens være med, og Helle gør det super godt :)

Og fedt med en ny type træning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen er fristet kan jeg varmt anbefale det :) Selvom man er i total kageform :sandie kan man sagtens være med, og Helle gør det super godt :)

Og fedt med en ny type træning!

Ih hvor jeg håber, jeg når det, men indtil videre har influenzaen et ret godt hold i os stadigvæk herhjemme..:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg håber, jeg når det, men indtil videre har influenzaen et ret godt hold i os stadigvæk herhjemme..:(

Så kommer du bare ned til en prøvetime i solrød når vi åbner i marts til en gratis prøvetime :)

Det er da godt nok længe i har været syge. Øv. Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen er fristet kan jeg varmt anbefale det :) Selvom man er i total kageform :sandie kan man sagtens være med, og Helle gør det super godt :)

Og fedt med en ny type træning!

Hvor er du sød og det var super du havde lyst til at være med. Der er sket en stor udvikling siden du var der sidst så du skal næsten prøve en klasse mere i solrød når vi er åbnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Alle

 

Så er der under 1 uge til at vi åbner i Solrød og maskinerne er nu klar og vi kører de sidste prøvehold i uge 9 inden åbning. Bemærk denne uge er holdene i SOLRØD. Adressen er Solrød center 70, 2680 Solrød Strand.

 

Som altid er det gratis at deltage og timen tager ca 1 timer + tid til feedback bagefter. Det er først til mølle – men tiderne er som følger:

 

Tirsdag: kl 16.00 og 18:30

Onsdag : kl 18.30

Torsdag: kl 18.30 og 19.45

Fredag kl 11.00

 

Man er velkommen til at tage venner, familie og bekendte med og hvis der er mange der gerne vil med på hold, så opretter jeg bare flere.

 

Men jeg håber at så mange som muligt har lyst til at hjælpe med træning og få prøvet maskinerne godt igennem inden åbningen.

 

Send mig en mail på helle@reeform.dk hvis man er interesseret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER