Havtorn

Mister snart tålmodigheden! Gravid uden symptomer?

9 indlæg i dette emne

Hej alle,

Min kæreste og jeg har 2 sammenbragte børn, men efter 5 år som kærester vil vi gerne have et fælles (det har taget lidt tid at komme frem til, og tiden er mod os).

Jeg har nu haft 1 bio og 2 x SA. Jeg er 37 og han er 42. Vi gik i gang i sommer, i den tro at det nok gik fint og hurtigt - det gør det så bare ikke! :boo

Havde en SA 23/12, og ingen mens efter den endnu - men tog så til min overraskelse nedenstående tests, da jeg kunne mærke ÆL lign, smerter:

2gyc8ht.jpg

Er nr. 2 ikke positiv??

Sidste gang jeg var gravid, men så mistede, havde jeg ALLE symptomer nærmest dagen efter: tissetrang, ømme bryster (der blev giga), lidt kvalme og var SÅ træt. Nu har jeg ikke engang murren, og har det bedre end nogensinde - det er 4 dage siden ÆL..

Nogen der ikke har haft symptomer efter befrugtning (som jeg jo håber er sket!!) men som alligevel fik positiv test?

Del dette indlæg

Altså, det der skal forestille G-teste, ikke Æl-test, ikke også? Så er de da allesammen positive!

Jeg havde nærmest ingen symptomer overhovedet, da jeg var gravid. På et tidspunkt tidligt i graviditeten, fik jeg ret ømme bryster, og så var jeg rigtig træt i en periode. Ellers absolut intet (indtil ca halvvejs, hvor min krop så gik i stykker;)) Men altså, man kan SAGTENS være gravid og helt symptom-fri! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, det der skal forestille G-teste, ikke Æl-test, ikke også? Så er de da allesammen positive!

Jeg havde nærmest ingen symptomer overhovedet, da jeg var gravid. På et tidspunkt tidligt i graviditeten, fik jeg ret ømme bryster, og så var jeg rigtig træt i en periode. Ellers absolut intet (indtil ca halvvejs, hvor min krop så gik i stykker;)) Men altså, man kan SAGTENS være gravid og helt symptom-fri! :)

I wish :D , nej det er ÆL teste (som jeg ikke helt har erfaring med, så er mega i tvivl :rolleyes  - burde jo sådan set haft mens for længe siden, men den er nok skubbet pga den SA før jul)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe ok! ;) Men jeg holder nu på hvad jeg ELLERS sagde, til når du bliver gravid.

I en ÆL-test skal stregen være lige så tydelig eller tydeligere. Så - jeg TROR at nr 2 er lige i underkanten, men selvfølgelig meget tæt på. Det er lidt svært at afgøre på computeren - men mit bud er altså, at den er der liiiiiige om lidt!  :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe ok! ;) Men jeg holder nu på hvad jeg ELLERS sagde, til når du bliver gravid.

I en ÆL-test skal stregen være lige så tydelig eller tydeligere. Så - jeg TROR at nr 2 er lige i underkanten, men selvfølgelig meget tæt på. Det er lidt svært at afgøre på computeren - men mit bud er altså, at den er der liiiiiige om lidt! :goodluck

Tak for svar! Det var desværre den tydeligste jeg kunne præstere, nr 1 er fra tirsdag og så de næste er fra de næste 3 dage efter. Så jeg håber det var nok! Tak for held :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar! Det var desværre den tydeligste jeg kunne præstere, nr 1 er fra tirsdag og så de næste er fra de næste 3 dage efter. Så jeg håber det var nok! Tak for held :-)

Så havde du sikkert æl i onsdags. Jeg håber det lykkes for jer den her gang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så havde du sikkert æl i onsdags. Jeg håber det lykkes for jer den her gang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak! Det er virkelig sødt af dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fatter minus af min krop!

Del dette indlæg

Annonce ♥