Oprettet January 25, 2016 Vi var jo overbevist om at vi skulle have en dreng, og jeg ledte før efter drengenavne som mindede om benjamin :blush Dette er jo så ikke aktuelt da vi skal have en datter :biglove Vi har lavet en liste, men jeg synes det er svært da mange af navnene er højt på listen over populære navne og en af mine krav er at der ikke skal være 10 i børnehaven der hedder det samme som hende :rolleyes Listen uden speciel rækkefølge : Laura Klara/Clara Emma Olivia Måske sidder du inde med det perfekte navn? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Hvis lillebror havde været en pige, var hun nok kommet til at hedde Ellie :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Aya Maya Rosa Alma Alva Svala Anine Philippa .... Jeg checker lige min liste, når min mand kommer hjem med computeren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Ja det er jo nogle populære navne I har på den liste! Vi havde nogle af de samme (og endte jo så med Clara som ligger nr 8), så du kan da lige få resten af vores liste :) Naja Emilie Asta Mathilde Ella Nina Julie Johanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Aya Maya Rosa Alma Alva Svala Anine Philippa .... Jeg checker lige min liste, når min mand kommer hjem med computeren ;) Uhh det bliver måske lidt for specielt til os -men jeg er vild med at det ender på A :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Hvis lillebror havde været en pige, var hun nok kommet til at hedde Ellie :kuller Uh det er smukt.. Men hun kommer til at hedde Schou Ellekilde til efternavn -så jeg ved ikke om det er for mange Ell'er :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Ja det er jo nogle populære navne I har på den liste! Vi havde nogle af de samme (og endte jo så med Clara som ligger nr 8), så du kan da lige få resten af vores liste :) Naja Emilie Asta Mathilde Ella Nina Julie Johanne De navne har vi faktisk været inde over, men der er ikke nogen som sådan lige er dét jeg søger :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Barbara Hannah Freja Sif Sigrid Dicte Ronja Viktoria Karoline Anna Marie Thea Alma Asta Astrid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Havde eigil været en pige skulle han have heddet Astrid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 I vennekredsen har vi følgende piger: Liva Clara Ronja Astrid Thea Olivia Hvis du er til de mere klassiske og in navne, så er det svært at komme uden om top 50 i øjeblikket, da det jo virkelig er et navne der hitter :)... Sjovt nok.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Lærke Josephine Nicoline Alberte Sofie ;) Rebecca/Rebekka Caroline Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Ja, vi er jo selv ude i at skulle finde et pigenavn også, og det er så svært! Synes der er mange flere gode drengenavne... Det her hedder de små piger i vores omgangskreds: Liva Frida Sarah Mathilde Lærke Ellinor Filippa Julie Julia Lisa Andrine Elvira Maj Maja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Resten af listen er lidt i stil med de første, så de er muligvis lidt for specielle til jer, men nu får du dem alligevel :) Vita Merle Nora Mynthe Nynne Neel Ibi Penelope Ellen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Agnes Tamara Rosa Emilia/Emilie Emily Emmy Anni Det er vist hvad jeg lige kan komme på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Tenna Maja Maria Lina Liva Nanna Alma Stina Carina Carolina Michela Monica Smilla Milla Mia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Anna Alberte Amanda Vi har selv Camille og Leah - helt almindelige og fine navne synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Elisabeth ;) Hvis det skal minde om Benjamin, tænker jeg Benedicte eller måske Beate eller Bestrice. Ellers måske Emilia/Emilie eller Victoria? Jeg stødte også for nyligt på navnet Torill. Det havde jeg ikke hørt før, men jeg synes, det er SÅ fint. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Vi har Cassandra :loveshower Det er ikke et så normalt navn, men vi er glade for det :) På vores liste stod derudover Isabella, men det er jo meget brugt. I vores omgangskreds hedder pigerne Katharina Laura Josephine Emmelie Cecilie Ingrid Viola Lilly Alberte Andre forslag kunne være Sofia/e Julia/e Andrea Silke Louise/a Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Kan ikke lade være med at tænke Benedicte, når jeg hører Benjamin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Vores pige hedder Martha Elvira. Men vi havde også: Molly My, Barbara, Amanda, Stella, Sally, Wilma, Rita og Vigga på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Hvad med: Zia Clara Tessa Anastasia Emma Isabella Enya Maja/Maya Josefina Nicolina Seline Cecilia Anna Melissa Mie Malou Leah Naja/Naya Jasmin Laura Ibi Alexandra Elisabeth Victoria Emilie/Emilia Nanna Eller kig tilbage i tiden og finde på gamle navne som er specielle som ikke er mange der hedder det i dag;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Manya/manja Eller Mynte Eller Lotus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2016 Ihh hvor er i gode :glad Der er ikke umiddelbart et navn der bare siger spar to :chin: Men Molly ryger på min liste samt Fiona :) så må vi se hvad N siger til dem :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites