Oprettet January 22, 2016 Hej .. Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år, og vil gerne have et barn. Jeg havde min første blødning d.19 dec.. og har ikke haft menstruation siden. Det er 35 dage siden. Jeg har købt et hav af ægløsnings teste og G-teste. for 5 dage siden, havde jeg lidt ondt i underlivet, og tænkte at jeg nok skulle ha min menstruation.. læste på nettet, det også kunne være et tegn på ægløsning, så tog en test. ( havde så ikk lige læst man normalt for det på 14*dag) Det jeg gerne vil spørge til er: hvorfor er min test på ægløsning så tæt på positiv, når jeg egentlig burde få min menstruation nu? Her er et billede.. har taget en test hver dag i 5 dage. mvh den forvirrede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Du har glemt at vedlægge et billede :) Husk at der (altid?) vil være to streger på en en ægløsningstest.. den er først positiv når teststregen er lige så kraftig eller endda kraftigere end kontrolstregen :) Men en ægløsningstest kan også blive positiv hvis man er gravid.. har du prøvet at tage en graviditetstest? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder op :D Har taget en g-test, men den er negativ.. så det du siger, det er, at hvis man tager en ægløsnings test i en periode, hvor man egentlig ikke har det, vil testen stadig komme frem med en streg på både t og c ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder op :D Har taget en g-test, men den er negativ.. så det du siger, det er, at hvis man tager en ægløsnings test i en periode, hvor man egentlig ikke har det, vil testen stadig komme frem med en streg på både t og c ? Ja der vil oftest komme to streger frem. En meget tydelig kontrol og en utydelig test. Men når du så har ægløsning så bliver test-stregen lige så tydelig og kraftig som selve kontrol-stregen :) (Så var det i hvert fald for mig også ) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 okay tak :) Blev du så bare ved med at teste, til den var positiv ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 okay tak :) Blev du så bare ved med at teste, til den var positiv ? :) Yep.. :) Men ikke om morgenen. Midt på dagen. Da morgenurin er mere koncentreret så risikere man et falsk-positivt svar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 okay, tusinde tak for hjælpen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites