Oprettet January 17, 2016 Hejsa. Jeg søger hjælp. Jeg mangler snart nyt tøj hvor maven kan være i, jeg er str 48 normalt og vil høre jeres erfaringer med hvor jeg kan købe ventetøj. Jeg bor i Kbh området, og handler også gerne på nettet. Er der nogle erfaringer? På forhånd tak:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Jeg kan kun anbefale ASOS.com. De har rigtig meget plussize og det sidder godt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Tak for hjælpen, er det også graviditetstøj? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Ja, de har en hel afdeling med maternity, og du kan sortere efter størrelse. :) 48 svarer til en engelsk size 20. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Fint, tusinde tak, jeg vil gå ind og kigge. Egentligt er bukser mit største problem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 I min sidst graviditet var jeg en str 46, og der synes jeg bukserne fra H og m var super gode... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Jeg var str 48, og kunne passe H&Ms joggingbukser i XL fint. De var også fantastiske efter fødslen, mens maven stadig var stor. Ellers fandt jeg nogle bukser på eBay. Kan selvfølgelig ikke huske siden :( og ellers er en elastiknederdel guld værd ;) jeg levede i min de sidste måneder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites