NSEllekilde

Denne barnevogn

11 indlæg i dette emne

U7VHsfV.jpg

Tag jer ikke lige af Nichlas :rolleyes

Denne barnevogn købte vi jo brugt forleden, og jeg glemte alt om at spørger om selve modellen -altså om det er en odder zip eller hvad de nu forskellige hedder..

Er der nogen som ved det?

Stellet er malet selv (eller af en professionel) fra sort til denne perlemorshvid. Ellers burde resten være original :)

Håber at i kan hjælpe :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en Odder Magic :)

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en ældre model, er det deres basic på standartstel med blød kaleche og uden zip :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med J og D - ligner en Odder Magic. 

Men interessant indlæg fra Pumpkins.

Følger lige med. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg kan se er stellet identisk med min Odder Basic fra 2005, mit stel er dog lysegråt og købt med lufthjul, som så senere er udskiftet til punkterfrie. Overdelen har samme farve som min, men er som Pumpkins skriver med blød kaleche og overlæderet ser også anderledes ud end min. (Og jeg har tilkøbt en anden bremse, jeres er den som kommer med standard). Om den hedder Magic aner jeg ikke.

 

Vedligeholds mæssigt er der nok ikke den store forskel, og hvis standen er god har I købt en god, stabil barnevogn med god holdbarhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er magic bare et andet ord for basicmodellen, når den er på standartstel.

Zip er et spørgsmål om forlæderet har lynlås ned gennem midten eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er magic bare et andet ord for basicmodellen, når den er på standartstel.

Zip er et spørgsmål om forlæderet har lynlås ned gennem midten eller ej

 

Magic fås også på x-dream-stel. Det er vores i hvert fald :)

 

Jeg vil også sige, at den ligner vores lidt. Men kurven er anderledes og vi har sådan en farvet streg hele vejen hen langs overlæderet og om bag kalechen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg kan ikke lade være med at være lidt glad for at det ikke bare er mig som ikke helt kan gennemskue hvilken model det er :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magic fås også på x-dream-stel. Det er vores i hvert fald :)

 

Jeg vil også sige, at den ligner vores lidt. Men kurven er anderledes og vi har sådan en farvet streg hele vejen hen langs overlæderet og om bag kalechen.

 

Arg, så kan jeg ikke gennemskue hvad forskellen på Magic og Basic er :unsure Måske er det bare et bedre navn? Den hed i hvert fald Basic i 2009 :p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at stregen er noget der er kommet på de nyere magic modeller. Og så er varekurven anderledes, fordi stellet er ældre :)

Den er nøjagtig magen til den barnevogn en af mine veninder har, og jeg mener hendes er fra 2010-2011

 

Jeg tænkte også, at det bare var en ældre model, for ud over de små detaljer ser de ens ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, så kan jeg ikke gennemskue hvad forskellen på Magic og Basic er :unsure Måske er det bare et bedre navn? Den hed i hvert fald Basic i 2009 :P

 

Det kunne godt være, at det bare er et bedre navn :D Den bliver i hvert fald markedsført som en basismodel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER