Barbamama

Voksi uld dyne uden betræk

16 indlæg i dette emne

zja41t.jpg

Vi fik jo i sin tid stjålet vores voksi, men med silkedyne i. Vi købte en ny voksi med ulddyne for forsikringspengene og har derfor en ulddyne uden betræk i overskud.

Der er klippet ét hul i midten til sele, og betrækket mangler som sagt, men ellers er dynen i fin stand og kun brugt til Valdemar :) I bestemmer selv om I vil have emballageposen med eller ej.

500 kr + porto

Ps. Jeg så lige at håndtaget i emballageposen er ved at ryge af. Jeg trækker det ikke fra i prisen men nu er det nævnt :)

Del dette indlæg

Den kunne jeg godt være interesseret i! Er det sådan at voksiposen er helt "tyk og udspilet" når den er i? Eller hvordan?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis Pada hopper fra og den kan sendes, så er jeg også interesseret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh tyk og udspilet bum bum... Altså den passer til almindeligt voksibetræk og den er godt fyldt ud så man "putter" godt i den, men det er ikke sådan at det virker "stramt". :chin: Er det svar på spørgsmålet? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den vejer i øvrigt 2,2 kg. Såvidt jeg kan gennemskue er den for stor til at coolrunner vil tage den. Postdk tager 92/112 alt efter om det skal være med eller uden omdeling :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke helt gennemskue om det er den vi har i forvejen eller om det er en anden slags. Vi har sådan en dyne agtig en, hvor voksien er helt "fyldt ud" når den er i. Og så har vi en tynd tæppe/dyne, ting, som virker lidt slatten… 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Såvidt jeg ved at, findes der tre dyner til voksi:

Uld - den jeg sælger her

Silke - IMO slatten og irriterende i betrækket, men god til at regulere varme/kolde til forår og sådan

Bomuld - kender den ikke, men såvidt jeg ved en sommerdyne og ikke så tyk som ulden.

Måske er det bomuld I har?

Men altså du arbejder jo tæt på, du kan da svinge omkring en af dagene og gramse ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok tak men det er lige dyrt nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stadig til salg :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan sende pakker noget billigere på gul og gratis ;-) og det er pakker optil 70x70x70.

0-1 kg 39 kr

1-5 kg 49 kr

5-10 kg 59 kr

10-20 kg 69 kr

Del dette indlæg

Annonce ♥

Byd gerne, jeg vil meget gerne af med den inden vi flytter :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, når nu du skriver Uden betræk er det så bare det dynen er nede I? Altså jeg har en voksipose med sommerdyne og bæreplade. Så kan vel egentligt bare skifte dyne?

Ej vrøvler jeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æh jeg er ikke med på, hvad du spørger om? :D

Hvis du har en voksi med sommerdyne i, så kan du hive sommerdynen ud og proppe vinterdyne i istedet - og det er så sådan en vinterdyne, jeg har.

Betrækket er det tynde bomuldshylster, der kan vaskes på 60 grader, dynen er indmaden som kan være i bomuld, silke eller uld. Den jeg har er med uld.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æh jeg er ikke med på, hvad du spørger om? :D

Hvis du har en voksi med sommerdyne i, så kan du hive sommerdynen ud og proppe vinterdyne i istedet - og det er så sådan en vinterdyne, jeg har.

Betrækket er det tynde bomuldshylster, der kan vaskes på 60 grader, dynen er indmaden som kan være i bomuld, silke eller uld. Den jeg har er med uld.

Ja altså jeg vrøvlede vildt, men du forstod det alligevel... Jeg er træt!

Det var det jeg mente, det er sådan en dyne jeg skal bruge!

Må holde øje med om den er solgt til den 1. Er sgu lidt iver budget denne måned

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fint fint :) Men jeg kan se, at jeg tidligere har undersøgt DAO og at de vist ikke egnede sig til forsendelse pga dens størrelse :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER