Oprettet March 8, 2011 Skal vi ikke have sådan en tråd hvor vi giver hinanden info om hvor og hvornår der er forskellige løb rundt omkring i landet??? Jeg har bestemt mig for, at jeg vil afsted til et par løb her i foråret/sommeren for at have et mål at træne hen imod... iForm kvindeløb i Århus 30. april Fladbroløbet ved Randers d. 1. maj FEMINA kvindeløb i Århus d. 8. maj Alt for Damernes løb i Silkeborg d. 17. maj FEMINA kvindeløb i København d. 17.+18. maj Alt for Damernes løb i Fredericia d. 18. maj Alt for Damernes løb i Aalborg d. 23. maj Alt for Damernes løb i Århus d. 24. maj Alt for Damernes løb i Odense d. 25. maj Kvindeløbet i Århus 7.juni Alt for Damernes løb i København d. 6.+7.+8.+.9 juni FEMINA kvindeløb i Aalborg d. 8. juni FEMINA kvindeløb i Frederecia d. 13. maj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 Har disse skrevet disse op i min kalender: iForm kvindeløb, Århus 30.april Alt for Damernes løb, Århus 24.maj Kvindeløbet, Århus 7.juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 Hvis der er nogle tættere på Esbjerg så skal jeg også afsted.. :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Hvis der er nogle tættere på Esbjerg så skal jeg også afsted.. :) :goodluck Er tøseturen der ikke stadig. Der er heller ikke længe til Vestkystløbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites