Besvaret February 10, 2016 Synes det lyder mærkeligt... Vi har ikke passet på vores gulv overhovedet. Der er mærker osv, men ingen huller eller revner.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Vores trægulv kan nogle gange godt lave små splinter som sidder i strømper og sådan, og en gang i mellem har en splint hængt fast i strømpen hvor jeg har hevet og så er der røget en fli af gulvet. Men der er intet hvis vi går med bare fødder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Hvilken træsort er det og hvordan er det behandlet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Der er umiddelbart ikke nogle splinter, vi hænger fast i :chin: Jeg ved ikke, hvilken træsort det er :unsure Det er lakeret, men mere ved jeg ikke :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Altså vores er sådan noget som ikke er behandlet (?)... Men det som i har virker da ikke som om at det er meningen? Måske skulle du hvertfald nævne det for viceværten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Bum bum :chin: Vores ser i hvert fald ikke sådan ud... Få viceværten til at kigge. Måske er det et lidt billigt gulv og ikke usædvanligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Sådan burde er almindelig lakeret gulv af ordentlig kvalitet kikke opføre sig. Er du sikker på det er kommet efter i er flyttet ind? Jeg kan slet ikkenforestille mig hvordan i skulle få lavet de fejl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2016 Det ligner det gulv vi havde, da jeg boede med min x. Noget billigt l... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Jeg er slet ikke sikker på, at det er kommet efter at vi er flyttet ind, for vi har virkelig forsøgt at være forsigtige og jeg har nærmest løbet hen og tjekket gulvet, de gange hvor V har tabt et stykke legetøj og lignende, og de her steder har jeg ikke været løbet hen til pga uheld, men fået øje på, bare når øjet lige faldt på det. Så hvis det er os, der har lavet det, så skal det nærmest bare være af at gå på det :unsure Åh nej altså, jeg orker bare ikke, hvis der er fordi, det er et lortegulv og at vi så kan blive nødt til at få noget på eller pludselig skal hefles ud i tide og utide for st få det slebet og omlakeret :unsure :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Jeg synes den første skade ligner en fabrikationsfejl. De to næste tænker jeg mere er fordi træet er levende og ikke noget, der kan gøres noget ved. Jeg er ret sikker på i ikke har forårsaget skaderne og jeg tror heller ikke det hjælper at slibe og lakere igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Jeg synes den første skade ligner en fabrikationsfejl. De to næste tænker jeg mere er fordi træet er levende og ikke noget, der kan gøres noget ved. Jeg er ret sikker på i ikke har forårsaget skaderne og jeg tror heller ikke det hjælper at slibe og lakere igen. :ditto helt enig. Det ligner for mig et trægulv der har givet sig - det gør det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Okay jeg håber, I har ret. Altså der er ikke noget af det, jeg ikke kan leve med at bo på. Overhovedet ikke. Det er kun en frygt for dels at det går mere i stykker og dels at vi ender med at hæfte en masse for det. :unsure Så hvis det bare er "mindre pænt pga dårlig kvalitet" så er jeg ret rolig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Nå jeg har lige snakket med viceværten og han siger også, at det bare er træet, der giver sig, bortset fra hullet som skal på fejl/mangler-listen... Så ja... Ikke pænt men heller ikke fordi vi har ødelagt noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Det har jeg aldrig oplevet med vores megabillige lakerede trægulv. Det har sygt mange mærker, men ikke revner elle rhuller. Det lyder ret mærkeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites