Besvaret June 8, 2016 Yay, første plads! :yay Tviler på det fortsetter i denne farten. :) Men nu er jeg under 50 og det er dejlig, No more ondt i ryggen! 3-4kg til nu, så er jeg glad! :D Under 50? Wow. Hvor høj er du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Under 50? Wow. Hvor høj er du? Det høres voldsomt ud.. :P Jeg er 140.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Det høres voldsomt ud.. :P Jeg er 140.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Ha ha, ja okay. Så forstår jeg bedre :D Det lød lige helt vildt Ja folk fik helt sjokk for to år siden når jeg sa jeg veide 45kg.. :lol (7kg kom hurtig på når jeg fik ny kærest! Haha!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Fedt med en 3. plads - det havde jeg ikke lige regnet med :yay Jeg håber og hepper på et par kg mere og så er jeg måske tilfreds :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Fedt med en 3. plads - det havde jeg ikke lige regnet med :yay Jeg håber og hepper på et par kg mere og så er jeg måske tilfreds :D Går ud fra at Vi er fælles om 3. Pladsen? :D Jeg er bare glad for at vægten går nedad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Går ud fra at Vi er fælles om 3. Pladsen? :D Jeg er bare glad for at vægten går nedad! Ja, det er vi da :yay Det er skønt, at det går nedad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Ja, det er vi da :yay Det er skønt, at det går nedad :) Ja det er nu slet ikke dumt at starte på arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Endelig gravid! Men det var dejlig at afslutte taberdysten på toppen.. Jeg ser på vekten at jeg stadig går nedover, men skal prøve at stagnere det nu! Tak for inspiration til at gøre det!! :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Endelig gravid! Men det var dejlig at afslutte taberdysten på toppen.. Jeg ser på vekten at jeg stadig går nedover, men skal prøve at stagnere det nu! Tak for inspiration til at gøre det!! :tak Stort tillykke søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Der bliver ingen dyst i morgen. Forklaringen er i min mor tråd. Jeg skal nok komme ovenpå og online igen til næste uge. Beklager alle sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Der bliver ingen dyst i morgen. Forklaringen er i min mor tråd. Jeg skal nok komme ovenpå og online igen til næste uge. Beklager alle sammen. Tænk endelig ikke på det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Tænk endelig ikke på det :kram2 :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Tænk endelig ikke på det :kram2Hvad hun skriver :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Endelig gravid! Men det var dejlig at afslutte taberdysten på toppen.. Jeg ser på vekten at jeg stadig går nedover, men skal prøve at stagnere det nu! Tak for inspiration til at gøre det!! :tak Det var en bio jeg fanget der :( Er klar neste uge igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Der bliver ingen dyst i morgen. Forklaringen er i min mor tråd. Jeg skal nok komme ovenpå og online igen til næste uge. Beklager alle sammen. Du får en kram her også! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Det var en bio jeg fanget der :( Er klar neste uge igen.. Åh nej :( Det er jeg virkelig ked af :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Åh nej :( Det er jeg virkelig ked af :kram Tak, det er første gang jeg fanger en bio, så jeg sitter her og føler meg lidt tom.. :-/ Men vi slåss os videre, og holder fortsatt hodet over vandet! Så når jeg jo også å få av nogen flere kg før jeg bliver gravid "på ordentlig".. :) Det er hårdt det her babygame.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Her er vægten stået stille den seneste uge... Har så heller ikke været på arbejde i 4 ud af 5 dage... Hvordan er det gået med jer andre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Her er vægten stået stille den seneste uge... Har så heller ikke været på arbejde i 4 ud af 5 dage... Hvordan er det gået med jer andre? Står stille.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Minus 100 g så rimelig stille :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Helt stille faktisk, men vi var også til familie-æde-weekend-arrangement i weekenden, så bare det at jeg ikke har taget på er et under :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2016 Jeg er klar til at tage imod jeres opdateringer,men holder selv pause til min krop har fundet sig selv igen... Denne uges dyst kommer dog først online onsdag,da jeg lige har en heldags telefon konference på arbejdet i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2016 Jeg holder pause med taberdyst. Forsøger stadig at tabe mig men energien er ikke i top for tiden med udfordringer på hjemmefronten. Satser på at vende tilbage igen senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites