Oprettet December 28, 2015 her er 4 billeder af min baby Må jeg se din(e) baby(er)? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Jeg ville gerne flashe, men uanset hvordan jeg prøver,så siger den hele tiden at billedet er for stort til at uploade Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 her er 4 billeder af min baby Må jeg se din(e) baby(er)? Hvor er hun lækker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Jeg ville gerne flashe, men uanset hvordan jeg prøver,så siger den hele tiden at billedet er for stort til at uploade Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Hvis du oplader fra computer er jeg ikke den store hjælp, men hvis du vil gøre det fra mobilen så kan jeg hjælpe :)Jeg har kun prøvet mobilen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Fra mobilen skal du have en app der hedder Anoshare og så oploade, du behøver ikke give den et navn, når billedet er oploadet trykker du på List og så trykker du på det billede du vil dele (ikke krydset) så trykker du på pilen ved siden af BBCode (den nederste) går herind, trykker "paste"/"sæt ind" og så kommer der en kode der bliver til et billede Den vender ikke billedet rigtig altid af mærkelige grunde. Men det hjælper at billederne bliver taget på langs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Hvor er hun fin, majs! :wub Sjovt at se udviklingen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Jeg har flashet de her billeder før, men nu får I dem også her så :) Taget for et par uger siden da hun var ca. 10 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 :wubNåh, hvor er hun skøn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Hvor er det bare nogen skønne og lækre oktober babyer :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Her er et billede af Naya 7 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Her er er billede af Naya 7 uger :biglove 2015-12-16 18.51.25.jpg NØJ hun ligner dig :o :kuller bortset fra det næsten sorte hår :p det er godt nok en fantastisk hårpragt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Jeg har flashet de her billeder før, men nu får I dem også her så :) Taget for et par uger siden da hun var ca. 10 uger Åh :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Sikke nogen skønne piger! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Næsten fem måneder - og klar til 'tot' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Hvor ser hun dejlig ud.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Næsten fem måneder - og klar til 'tot' :bigloveLigeså cute som i virkeligheden :wubHvad er 'tot'? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Ligeså cute som i virkeligheden :wub Hvad er 'tot'? :unsure Den flotte frisure :D Og tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites