lpd

Vending af baby

12 indlæg i dette emne

Kan man gøre noget som helst for selv at vende baby? Jeg kan simpelthen ikke trække vejret medmindre jeg står op, så han må altså godt snart vende sig. Han har haft hovedet nede et par gange, så det er ikke fordi han ligger fast, han vender bare altid tilbage i UK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det vigtigste er at sørge for at holde baby ude af bækkenet, så den ikke sætter sig fast med numsen nedad. Numsen opad, kravle rundt på gulvet med lange "skridt", rebozo, osv.

Jeg vil anbefale en tur på Fødeklink Maia, hvis du bor i nærheden af Kbh. De vender vha rebozo.

Og så lige er stort :kram Det er ikke sjovt, når baby er i uk.

Jeg husker tydeligt, hvor lidt plads der var til en selv, når baby lå med hovedet opad. Min A kom ud med skæv næse, fordi han havde presset den op i mine ribben :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger i øvrigt en tråd herinde med en mia gode råd.

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede nogle forskellige øvelser, som jeg googlede mig til. Intet af det hjalp.

Hun blev så heldigvis vendt til vendingsforsøg på hospitalet i uge 37 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på fyn desværre. Jeg kan mærke han vender sig konstant, men han vender bare tilbage i UK hver gang. Jeg er 34+4, jeg vil IKKE have vendingsforsøg så jeg håber han vender sig snart, ellers kan jeg jo vinke farvel til hjemmefødsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde virkelig heller ikke lyst til vendingsforsøg. Tudede meget over det og var bange :( Men jeg endte med at lytte til læge og JM og gøre det alligevel. Og det er jeg SÅ lykkelig for, at jeg gjorde. Det var slet ikke slemt, og baby var vendt på 10 sekunder :)

Jeg havde en fantastisk fødsel 3 uger senere, og den ville jeg sørme ikke have undværet.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør bare ikke tage chancen. Synes JM og læger er meget dårlige til at oplyse om risici :)

Kejsersnit er absolut sidste udvej i min verden, så bliver han ikke vendt forsøger vi med sædefødsel. Hvis han er for stor så vil jeg måske give vendingsforsøg en chance, men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg er lettet, han stod med hovedet nedad indag til jm :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Weee, fantastisk :yay Hvor er det bare skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, jeg er mega glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER