Oprettet December 26, 2015 Jeg er så heldig at have fået et wellnessophold i julegave af min mand :biglove Jeg må selv vælge og vrage, men indenfor et budget på max 1500,- pr person. Er der nogen der kender et lækkert sted som de kan anbefale? Jeg synes der er SÅ mange steder, og jeg vil bare så nødig blive skuffet! Det skal gerne være i Jylland :) Tak! :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 Comwell Kellers Park (Børkop) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 Jeg har ikke selv været der, men har hørt meget godt om Vejlefjord. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 Jeg har været begge steder og selve spa-området er klart bedst på Vejle Fjord. Dog er indkvartering en klasse bedre på Comwell. Maden lige så. Og ellers er der mange gode steder på Sjælland - eller i Sverige. Men så bliver det en længere tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 Comwell Kellers Park (Børkop) :) :ditto det sted er fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites