Ihpets-mortilto

Voksi erfaring søges!

4 indlæg i dette emne

Når Nohr er 2 mdr skal vi til at transportere os rundt i hverdagen på en ladcykel, der har plads til 4 børn fordelt på 2 bænke, hvor den ene bænk kan tages af.

Jeg tænker primært at turen går til biblioteket og til legepladser.

Jeg mangler jo så et sted hvor Nohr kan sove.

Når vi er på legeplads, ville det være praktisk med en soveplads nede i kassen, hvor det på biblioteket ville være smart med en flytbar soveløsning.

Så nu tænker jeg på om en voksipose måske kan fungere som løsning herpå? Jeg har 0% erfaring med voksi, så det er umuligt svært for mig at bedømme.

Følger der altid bæreplade med til voksi? er den til at bære med pladen i, når Nohr er 4-6-8 mdr?

Tak og glædelig 2. juledag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er virklig glad for min voksi, men har dog kun erfaring med den uden plade... Vi har haft den meget med rundt som soveplads, når vi har været ved andre folk... Fx.

Pladen køber man til... Den fulgte ikke med min voksi da jeg købte den i babysam i sin tid.. I hvertfald.

Tænker den i hvertfald ville kunne gøre det godt som soveplads i din ladcykel i hvertfald:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... 9 kilo er jo ikke så meget...

Han skal ikke flyttes sovende, for han skal jo sidde i cykel "sæde" når vi cykler.

Jeg tænker kun at pladen er vigtig hvis han skal sove nede i kassen når vi er på legeplads. For på legeplads er der sjældent et sted hvor jeg ville kunne ligge ham.

Vi har jo liften til de første måneder. Så hvis pladen er tilkøb er det måske spild af penge. Måske Jon kan fikse en billig træplade i bunden af vognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik aldrig brugt pladen til vores, fordi det virkede lidt tosset at have købt en rigtig god madras, for bagefter at lægge hende på en hård plade med en smule vattering. Jeg var også bange for at hun skulle skvatte ud, hvis jeg kom til at holde hende lidt med hovedet ned af :unsure

Pladen er tilkøb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER