Oprettet December 13, 2015 Er jeg mon endelig gravid ?? 19 dage siden jeg fik ÆL sprøjte, 17 dage siden ÆU og 12 dage siden jeg fik lagt æg op. Har ikke haft udflåd eller blødning af nogen art, er på Crinone to gange om dagen. Har løbende smerter, ligesom mens smerter. Skal have taget blodprøve i morgen. Har taget en test i dag der ser sådan ud (se vedhæftet) Hvad tror du ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Der er en fin tydelig streg, så jeg tror da at den er der :loveshower Kæmpe tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 alså den er så tydelig! Stort tillykke med den positive test...:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Er så nervøs... det er 8 forsøg. Frygter så meget det er en bio eller uden for livmoderen fordi jeg har så mange menses lignende smerter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Håber den bliver siddende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Er så nervøs... det er 8 forsøg. Frygter så meget det er en bio eller uden for livmoderen fordi jeg har så mange menses lignende smerter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2015 YES.... HCG tal på 426. Er vist ikke helt gået op for os endnu, og kan nu gå 3 uger i vente på scanning efter nytår hvor vi forhåbentlig ser hjerteslag, måske endda 2 hjerteslag. Hvordan har I andre kunne holde ud og skulle vente på scanningen ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites