Oprettet December 11, 2015 Skal vi ikke have en terminsliste :kuller Skriv jer herunder så sætter jeg jer på 30. Juli - Chrismax1 - venter en pige 2. August- Betina884. August- Tiggersbambi- Siljesmor7. August- Maustique - venter en pige- Jackie - venter en dreng9. August- Trinep10. August- Mortilén - venter en pige14. August- Fru_H19. August- lostidslos - venter en pige20. August- FruSchmidt21. August- PRA24. August- LouiseK25. August- Tullemor3027. August- Betoncirkeline Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2015 Jo da :loveshower 6. August. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2015 Jeg vil også gerne melde min ankomst herinde. Foreløbig termin 11. August :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2015 Hejsa :-)Min foreløbige termin er 21. august. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2015 Hej med jer :) Foreløbigt vil jeg gerne på 18/8 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2015 10 august ind til videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2015 Indtil videre er termin d2 august. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2015 Jeg vil godt slettes fra listen igen :( Held og lykke med alle jeres august-bebser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg vil godt slettes fra listen igen :( Held og lykke med alle jeres august-bebser Åh øv Kitgaard1990 :( Det er jeg ked af at høre!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Åh øv Kitgaard1990 :( Det er jeg ked af at høre!! :kram Tak. Det kommer nok på et andet tidspunkt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg vil godt slettes fra listen igen :( Held og lykke med alle jeres august-bebser Det er jeg ked af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg vil gerne på til den 20 august indtil videre.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Tak. Det kommer nok på et andet tidspunkt :( . Det gør mig trist at høre :( håber på at det lykkes næste gang :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Jeg vil gerne på d.11/8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2016 Så tør jeg også efter lang tids venten at melde mig herinde... Foreløbig termin d 9/8 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2016 Hej :) jeg har foreløbigt termin d. 28.! KH Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Jeg har termin den 29. August Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Jeg vil godt have ændret min terminsdato til d. 25. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2016 Jeg vil gerne have ændret termin til d. 7/8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2016 Jeg vil gerne ændres til d.9/8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Jeg vil gerne have ændret termin til 7/8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Jeg vil gerne ændre termin Til d. 4/8 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Jeg vil gerne have ændret termin til 19/8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites