Guest DitteWisti

Hvor er mænd så skide dobbelt moralske?!

29 indlæg i dette emne

Jeg synes det er en rigtig god beslutning du har taget der...

Og så synes jeg overhovedet ikke hans holdning er i orden.. Jeg havde herhjemme på et tidspunkt lidt problemet med at David ikke ville hjælpe med at lægge sit eget tøj på plads når det var lagt sammen... Først stoppede jeg med at lægge det sammen og bare smide det i en bunke på et af tørrestativerne.. Men så tog han bare tøjet derfra i stedet for.. Så i sidste ende smed jeg alt hans rene tøj i hans side af sengen, så måtte han jo i gang før end han kunne komme i seng..

Så hvad jeg vil sige r at hvis ikke han opdager hvad du har gang i og rydder lidt op efter sig selv, så synes jeg du kunne prøve at smide alt rodet i hans seng.. Evt også stable tallerkerne i hans seng, så han kan se hvor meget rod han efterlader sig..

Del dette indlæg

Jo Stikan det var nok en idé :)

Nu må jeg lige give min mand lidt props for han har været rigtig dygtig i dag :)

Han har slået græs, klippet hæk, og smidt noget af vasketøjet i tørretumbleren :loveshower Dygtig dreng.. hehe :) Så helt skidt er det altså ikke hele tiden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes problemet er at der skal et skænderi til at de gør noget. Men så er de også dygtige et stykke tid mens det langsomt går ned af bakke - og efter et par måneder skal de lige have en rusketur igen.

Måske man bare skal optage sådan et skænderi på video og næste gang han er gået i stå så sætter man bare videoen på - så slipper man selv for at skulle skændes og så bliver han mindet om det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha det var en god idé :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER