Oprettet December 9, 2015 Laver lige en liste over alle de smileys vi bruger, men da man jo ikke må have mere end 15 i hvert indlæg, bliver det lige 15 ad gangen :rolleyes Det er lidt lettere end at skulle bladre mange sider frem og tilbage i den anden tråd.. Hvis der er nogle jeg har glemt, skriv dem lige på, så kan jeg lige tilføje dem.. Man skal bare fjerne mellemrummet mellem : og koden! : loveshower = :loveshower : balloons = :balloons : 7himmel = :7himmel : wub = :wub : unsure = :unsure : biglove = :biglove : badgirl = :badgirl : puke = :puke : chin: = :chin: (bemærk, ved denne smiley skal du sætte : tegn på begge sider af ordet "chin") : yay = :yay : sandie = :sandie : mam = :mam ; ) = ;) ^ _^ = ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 < _< = <_< : ( = :( : angry = :angry : gal = :gal : kram = :kram : kram2 = :kram2 : kiss = :kiss : numse = :numse : sm = :sm : prik = :prik : klap = :klap : bd :bd : goodluck = :goodluck : help = :help : boo = :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : blush = :blush : D = :D : whistling = :whistling : kuller = :kuller : huh = :huh : blink = :blink : P = :P : lovebk = :lovebk : oops = :oops : glad = :glad : wub :wub : loveyou = :loveyou : respekt = :respekt : tak = :tak : super = :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : haha = :haha : toot = :toot : hurra = :hurra : balloon = :balloon : lol = :lol : lolhit = :lolhit : btopic = :btopic : rolleyes = :rolleyes : baby3 = :baby3 : shooter = :Shooter : zzz = :zzz : stork = :stork : seng = :seng : hump = :hump : gravid = :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : bed = :bed : bye = :bye : cell = :cell : bunny = :bunny : 8: = :8: : ba = :ba : baby1 = :baby1 : gp = :gp : shop = :shop : 13: = :13: : bk = :bk : adopt = :adopt : bask = :bask : larm = :larm : babystol = :babystol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : hophop = :hophop : sc = :sc : blabla = :blabla : hshit = :hshit : box = :box : 7: = :7: : first: = :first: : third: = :third: : second: = :second: : ditto = :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Og julesmileys :) : jul7: = :jul7: : jul3: = :jul3: : jul1: = :jul1: : jul13: = :jul13: : jul6: = :jul6: : jul4: = :jul4: : jul5: = :jul5: : jul12: = :jul12: : jul8: = :jul8: : jul2: = :jul2: : jul11: = :jul11: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Kan den her ikke blive pinned ?? Og super dejligt med en tråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Men : toot :toot : hurra :hurra og : balloon :balloon mangler : haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Men : toot :toot : hurra :hurra og : balloon :balloon mangler Jeg skriver dem på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Jeg skriver dem på :) kom lige med en mere i forrige besvarelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 Opdagede at den jeg havde skrevet, var på din liste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : stork :stork : seng :seng : hump :hump Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 De er på og jeg har bedt om at få den pinned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : zzz = :zzz : bed = :bed : bye = :bye : cell = :cell : bunny = :bunny : 8: = :8: : ba = :ba : baby1 = :baby1 : gp = :gp : shop = :shop : 13: = :13: : bk = :bk : adopt = :adopt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2015 : larm = :larm : babystol = :babystol : hophop = :hophop : sc = :sc : bask = :bask : blabla = :blabla : hshit = :hshit : box = :box : 7: = :7: : first: = :first: : third: = :third: : second: = :second: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Er der ikke en eller anden slags thumbs-up? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Er der ikke en eller anden slags thumbs-up? : super = :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 :ditto er nu på :) og MaleneB, jeg kender også kun den Mama Lou skriver :) Ellers er der jo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2015 : klap :klap Er allerede på listen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2015 Er allerede på listen ;)De er der alle sammen. Har tjekket op fra en computer. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites