Oprettet March 6, 2011 Jeg har vundet en fastelavnskage til 30 personer. Mums... Godt jeg har en svigerinde der vil hente den for mig... Her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Århhh, dejlig præmie - stort tillykke med det .. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Ihhhh hvor fedt - stort tillykke! Mums altid lækkert med kage nam nam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 Tak tak, jeg havde endda glemt jeg havde deltaget, så det var ekstra fedt at komme hjem fra job og se min mail.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 :sandie :sandie MUMS Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Tillykke!!! Har hørt det skulle være lææææækre kager. Har kun været der som kræsent barn med min mormor - så det tæller ikke helt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2011 Ej hvor lækkert, tillykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites