Oprettet December 6, 2015 Hej er i uge 14 og vil høre om der er andre der har prøvet at have brunt udflåd? Blev scannet igår baby havde det fint, men er stadig lidt urolig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Åh jeg har ikke positive erfaringer med brunt udflåd - havde en ret voldsom SA i 11+4 i sommers! Men når du lige har set liv, så vil jeg se an et par dage! Det kan jo være mange ting! Blev du skannet nedefra? Så kan det være irritation derfra! Sex? Sarte slimhinder? Det kan være mange helt harmløse ting, men fortsætter det, så giv lægen et kald! Omend ikke andet for at få ro! Et kæmpe :kram til dig, fra én, som kender frygten og hader uvisheden :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Jeg havde lidt 5+x og 12+4. 12+4 var efter NF, hvor der blev trykket godt og traels meget paa maven. Brunt udflaad er jo som udgangspunkt gammelt blod. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Vi havde sex fredag så måske derfra? Men ja man bliver bare bange, de scannede uden på maven ikke nedefra, tænker jeg lige ringer til lægen imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Jeg pletblødte en uge da jeg var i 12+0-6, jeg er nu 25+3 og baby har det stadig fint, så jeg tror virkelig ikke der er noget at bekymre sig for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Lyder godt det håber jeg heller ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites