Oprettet December 2, 2015 Nogle gode ideer til et fint sæt til en 1 årig dreng til jul...? Str. 86 og gerne ikke alt for dyrt og skal helst os kunne bruges til andre fine sammenkomster hvis muligt. Vis gerne hvad i har af forslag tak ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2015 Vi har købt det her til Eigil - eller Rasmus har 200kr i h&m Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Føtex og NameIt har også bukser skjorte og veste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Har kigget på hogm samt nameit online og de skjorter jeg har kunnet finde er udsolgt i str 86...måske det er nemmere i deres butikker ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Har kigget på hogm samt nameit online og de skjorter jeg har kunnet finde er udsolgt i str 86...måske det er nemmere i deres butikker ? Det tænker jeg at det er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Det tænker jeg at det er.:ditto Jeg har haft lettere ved at finde str. 86 i butikkerne end på nettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Hmm min gravide krop er ikke meget for en shoppe tur...må se at få født så jeg kan nå ud og kigge inden jul...ellers må jeg jo nok desværre slæbe mig afsted hvis jeg ikke kan finde noget på nettet... Bum bum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Hmm min gravide krop er ikke meget for en shoppe tur...må se at få født så jeg kan nå ud og kigge inden jul...ellers må jeg jo nok desværre slæbe mig afsted hvis jeg ikke kan finde noget på nettet... Bum bum H&m i Hjørring har i hvert fald flere af de sæt i butikken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2015 Hmm min gravide krop er ikke meget for en shoppe tur...må se at få født så jeg kan nå ud og kigge inden jul...ellers må jeg jo nok desværre slæbe mig afsted hvis jeg ikke kan finde noget på nettet... Bum bum Ellers må du lige sige til, så kan jeg godt kigge og sende hvis det er Del dette indlæg Link to post Share on other sites