Guest

Stormer det hos jer? Stormstatus

76 indlæg i dette emne

Og så røg parabolen - og det overlever jeg nok, men den står og siger DANG DANG lige uden for soveværelset. Vi har store facadevinduer, og de står og bøjer - min kæreste sagde at det var meningen, i ved ligesom broer kan give sig, men øhh... Er det noget han bare siger for jeg ikke skal være bange? :D

Del dette indlæg

Her i Sørvad (Holstebro) er stormen løjet ret meget af.. Det blæser stadig en del, men slet ikke så vildt som for en time siden! :o

Der er røget noget af en tagplade på terrassen, men det havde vi næsten forventet, ellers ingen ravage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vild blæst her, cyklerne er væltet, flagstangen laver bølger, lyskæderne ude på træerne ser ud som om de prøver at undslippe. Lyset flakker og min pc slukkede sig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er lige kørt hjem fra familietamtam i Herning - til Borris.

Den absolut værste køretur jeg har haft. Vi kørte bag en lastbil, med pressening, og hans baghjul lettede et par gange, og ellers så havde han konstant svært ved at holde sig på sin egen vejbane. Hvis jeg havde kunnet, så havde han sku fået jordens største møgfald for at køre de det her vejr. Han var VIRKELIG til fare for andre bilister.

Hjemme var byen mørklagt, men strømmen er lige kommet igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, jeg er utryg! De siger, det slet ikke har toppet og at det bliver SLEMT i Nordsjælland. Jeg synes altså allerede, det er rigtig slemt her :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lidt ro på her igen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, jeg er utryg! De siger, det slet ikke har toppet og at det bliver SLEMT i Nordsjælland. Jeg synes altså allerede, det er rigtig slemt her :(

Synes også det er ved at være liiiidt voldsomt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også ro på her igen.. skønt. Så kan man falde i søvn med mere ro i sindet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også det er ved at være liiiidt voldsomt..

Og der går bare laaaaang tid, før det er slut. Jeg forudser nul søvn de første timer :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og der går bare laaaaang tid, før det er slut. Jeg forudser nul søvn de første timer :(

Jeg ligger også herhjemme og er ikke vildt tryg :( vi bor jo på øverste etage af et dobbelthus, det vil sige taget er vores "vægge". Shit, hvor det rusker!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det er slemt i herlev lige nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ligger også herhjemme og er ikke vildt tryg :( vi bor jo på øverste etage af et dobbelthus, det vil sige taget er vores "vægge". Shit, hvor det rusker!

Åh Gud! Jeg har lige sagt, at jeg for en gangs skyld er glad for at have et toplanshus, hvor vi sover i stueetagen. FUCK, jeg synes, den er slem!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det er slemt i herlev lige nu :(

:ditto i Skovlunde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her stormer det helt vildt. Min nabo og jeg venter pt på viceværten og en glarmester, fordi en stupid genbo ikke har kunne finde ud af sikre sine potteplanter og havemøbler. Det er så resulteret i en smadret rude. Fantastisk aften! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her stormer det helt vildt. Min nabo og jeg venter pt på viceværten og en glarmester, fordi en stupid genbo ikke har kunne finde ud af sikre sine potteplanter og havemøbler. Det er så resulteret i en smadret rude. Fantastisk aften! <_<

Derudover virker internet og tv ikke i blokken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Gud! Jeg har lige sagt, at jeg for en gangs skyld er glad for at have et toplanshus, hvor vi sover i stueetagen. FUCK, jeg synes, den er slem!

Meget enig! Den må gerne snart suse videre, så vi kan få fred - og pulsen ned! :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er rimelig ro på hernede igen - kommer lige et enkelt vindstød hist og pist med fart på, men intet voldsomt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gorm er nu opgraderet til Orkan på Sjælland :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget enig! Den må gerne snart suse videre, så vi kan få fred - og pulsen ned! :P

Amen! Det skulle heldigvis gå hurtigt, men altså de siger på News, at den ikke har toppet i hovedstadsområdet endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Amen! Det skulle heldigvis gå hurtigt, men altså de siger på News, at den ikke har toppet i hovedstadsområdet endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er også den melding der gør mig lidt (læs: pænt meget) nervøs. Farvel til søvn lige foreløbig. Og gemalen ligger ved siden af og sover :rolleyes

Min mand er også heeeeelt rolig :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke det har været/er slemt i Aalborg :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der blæser da en del her i Nibe, men vildt synes jeg ikke at det er..

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER