MJ&KL

Gravid og overvægtig

6 indlæg i dette emne

Det er et meget ømtåleligt emne. Men er overvægtig og det fylder meget i min hverdag og især efter jeg er blevet gravid. Jeg spiser sundt og gør mit bedste på at få noget motion.

Det der også kører i hovedet er det med at man på alle andre kan se de er gravide.. jeg frygter at jeg blir én af dem, hvor man ikke kan se det. Jeg ved ikke hvorfor det betyder så meget for mig, men det er jo bare så stor en del af det at være gravid. At man kan se maven vokse osv. Er der nogle af jer der er overvægtige, men stadig har kunne se forandringer ift. Mave.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er (meget!!!) overvægtig (læs: fed :Blush ) men det har slet ikke været svært at se at jeg er gravid. Måske var jeg lige et par uger længere henne end de tyndeste tynde før folk turde gætte på det, men ellers MEGET tydeligt!

Og så vil jeg lige tilføje at jeg ikke har mødt nogle ubehagelige kommentarer hos hverken læger eller JM, bare hvis du også frygter det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Stephi-pigen og just me. Jeg er selv overvægtig, men det har ikke været svært at se. Faktisk snød det lidt i starten, fordi ventetøj har det med at støtte og forme maven lidt, så jeg så mere gravid ud, fordi mit flomme blev formet som en gravidmave frem for et bildæk :D nu kan man fint se det. Når jeg sidder ned kan det være sværere at se dog.

Jeg nyder faktisk at have en gravid mave, når jeg nu ellers er overvægtig. For nu kan jeg gå i tætsiddende tøj og få komplimenter for min mave. Det er ikke så tit jeg oplever folk sige "fin mave, den sidder bare lige som den skal" om den muffintop jeg normalt render rundt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik flere positive kommentarer om min gravide mave fra vildt fremmede mennesker, så bare rolig, man kan oftest sagtens se det ;) og som Pumpkins skriver, så former og fremhæver graviditetstøjet maven.

Nyd graviditeten :) også selv om det er for meget på sidebenene. Det kan du ikke ændre på nu alligevel, kun sørge for at der ikke kommer mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lille med tyk pcomave og bmi på 49 og jeg er da i hvert fald meget tydeligt gravid her i 25 uge :lol

post-7808-0-97654200-1448490864_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er I skønne. Jeg er super glad for jeres feedback!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER