Nynne1984

Babyalarmer - hvilke skal man vælge ???

29 indlæg i dette emne

Vi står og skal købe babyalarmer men hvilke erfaringer har I evt med disse forskellige mærker :

-PADWICO

-NEONATE

-SUPERNOVA

For 5 år siden da min søn var bette der var det ultimative bedste på markedet "supernova" men hvordan er det nu "til dags" ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker vores Neonate, men indrømmer også blankt at jeg ikke har erfaring med de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en padwico og den havde mange sjove lyde. Men jeg elsker vores neonate ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en supernova, men skifter den ud med neonate. SuperNovaen vil jeg ikke anbefale. Den duer ikke til danske vintre fx, der bliver batteriet hurtigt slidt, både i forhold til at den ikke holder særligt godt strøm, men også mister evnen til at holde strøm over tid. Efter 2 år kan vores ikke holde nok strøm til at vi kan tænde den. Den har dessuden også indbygget alarm, når den kommer til 0 grader. Men når de små er pakket godt ind, kan de godt sove i lavere temperaturer. Det betyder at den bipper konstant, og man kan ikke slå den fra. Derudover har den meget udstikkende knapper, som er alt for nemme at komme til at tænde, mens den ligger i pusletasken eller lignende. Og så kommer man frem med en alarm uden strøm på. Sådan var det i hvert fald med dem vi købte i 2012. 

Jeg har kun hørt godt om neonate, så dem går vi efter denne gang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde SuperNova til vores den første, men dem var vi godt nok i uføre med mange gange, de er nu kasseret og der er indkøbt nye alarmer fra neonate, de er praktiske, og jeg har kun hørt godt om dem. SÅ jeg glæder mig til at få dem i brug i det nye år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er super glade for vores neonate. Har aldrig haft problemer :) Neonate har i øvrigt også temperaturalarm, men der kan man selv justere minimum-og maximumgraden, hvilket er rigtig rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har neonate og er godt tilfredse.

De andre du nævner har jeg ikke erfaring med men hørt dårligt om fra andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde nogle gamle Supernova før, de var ikke særlig gode til at holde strøm.

Nu har vi købt Neonate og har indtil videre været super glade for dem.

Det eneste dårlig jeg nogensinde har hørt om dem, er at de kan være sarte hvis du taber dem på et hårdt underlag, så det skal man nok forsøge at undgå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har neonate og er glad for den :) men har intet at sammenligne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NeoNate!

De er små og handy og Sofie er 1 mdr i dag og vi har ikke ladet dem op endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Philips Avent som er OK, men må indrømme at jeg drømmer om en Neonate til den nye. Baby enheden på vores er stor og klodset at have med og holder batteri dårlig, er for stor til at ligge nogle steder i barnevognen. Desuden har den ingen temperatur måler, det drømmer jeg også om.

 

Men ellers har den fungeret upåklageligt. Aldrig mistet signal, og hvis den gør er der alarm. Går ikke i andres signaler og så tåler forældre-enheden fantastisk meget (for den er blevet mistet og kastet med mange gange - den ligger fast i stuen nu, så R får tit fat i den). Så vi kommer til at beholde den til at have i soveværelset, men ønsker mig en ny til barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke Super Nova - melder mig lige til det kor! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neonate :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

NeoNate!

De er små og handy og Sofie er 1 mdr i dag og vi har ikke ladet dem op endnu :)

Hvilken model har i? For vi har nok ladet vores BC-6500D 4-5 gange indtil videre (Benjamin er 6,5 uge), så vi er faktisk ikke super imponeret over batterierne.. Men ellers er vi rigtig glade for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lånt en Supernova af min grandkusine og synes faktisk at den er rigtig god i forhold til alderen :). Den har været brugt til to børn før vores datter og batteriet på forældreenheden er noget LORT, men kunne jo skiftes, vi har den bare stående i laderen indenfor. 

Baby enheden holder vel i ca. 10-15 timer før end den skal oplades, og ja er ikke super længe, men synes jeg ikke ligefrem at man kan forvente at en alarm som netop er i gang med 3. barn. :). 

 

Så kan ikke sige noget om de andre, men i min mødre gruppe har de været glade for Philips Avent (Men ja baby enheden er stor) og Neonate(især den lille handy udgave er super lækker) 

Tilgengæld får Nappy hø, da den ofte mister signalet og ikke en gang giver besked om det:S Så hende der har den overvejer at købe en anden. 

 

Vi havde selv en med video i starten, men var noget hø fordi at babydelen skulle være i strøm for at kunne bruges da video jo er ret krævende (man kunne heller ikke bruge den med batteri kun på lyd så var ikke god når man ikke var hjemme) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken model har i? For vi har nok ladet vores BC-6500D 4-5 gange indtil videre (Benjamin er 6,5 uge), så vi er faktisk ikke super imponeret over batterierne.. Men ellers er vi rigtig glade for dem :)

Vi har ikke den nyeste. Tror vi har den der hedder 5500 - er det ikke modellen før Jeres? Vi har brugt vores i mange timer allerede og de har ikke engang brugt halvdelen af batteriet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke den nyeste. Tror vi har den der hedder 5500 - er det ikke modellen før Jeres? Vi har brugt vores i mange timer allerede og de har ikke engang brugt halvdelen af batteriet.

Tror måske der er en der hedder 5800 også, men hæng mig ikke op på det ;) Vi har altid babyalarmerne i brug når han sover lur udenfor/i soveværelset, og det bliver nok til 8-10 timer i døgnet. Vildt at jeres ikke har brugt mere strøm! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske der er en der hedder 5800 også, men hæng mig ikke op på det ;) Vi har altid babyalarmerne i brug når han sover lur udenfor/i soveværelset, og det bliver nok til 8-10 timer i døgnet. Vildt at jeres ikke har brugt mere strøm! :o

Vi har kun brugt den 5-10 gange indenfor men næsten hver dag udenfor. 8-10 timer i døgnet kommer vi dog ikke op på. Det er kun 2-4 timer om dagen hun sover ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun brugt den 5-10 gange indenfor men næsten hver dag udenfor. 8-10 timer i døgnet kommer vi dog ikke op på. Det er kun 2-4 timer om dagen hun sover ude :)

Ja okay, så giver det mere mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Phillips avent. Den er ikke noget særligt, men den virker til det den skal og så er den billig. Den har ingen stråling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Neonate 5800 og bruger den dagligt til 2-4 lure. Der går uger imellem vi lader den. Super batteri tid hos os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige et pip: pixizoo.dk og ønskebørn har neonate på tilbud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i Neonate heppekor!

 

Vi købte dem til min store pige, for 3 år siden - Og nu bruger vi dem til den bette.. De er FANTASTISKE!

 

Den eneste ulempe, synes jeg er at man ikke kan bytte om på batterierne.. ;) Vi har nogen gange glemt at slukke babyenheden, og der kunne det være rart at kunne smide batteriet fra forældreenhenden over... Problemet opstår ikke særlig ofte - men alligevel er det nok 3-4 gange jeg har tænkt det være mærkeligt at batterierne skal sidde fast ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elgiganten har neonate BC-6900 på tilbud i dag til 799,- i forbindelse med black friday.

 

Link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER