Guest

Årets første snestorm - Sneer det hos jer?

66 indlæg i dette emne

Yes. Det gik op til knæet på U!

Jep, bor ikke så langt fra mille. Vi har fået 40-50 cm og i nat tog en rejse på 7 km 2 timer! Tvivler på jeg kan komme på arbejde i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores udsigt i Skovlunde.

Vejret var fuldstændig sindssygt i nat! Vi kørte fra Falster kl 22, og turen, som normalt tager 1 time og 15, tog og 4,5 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er da falder så meget sne i Østjylland at Midttrafik har aflyst alle langturs bussen ud hvor jeg bor - fordi de ikke lige har vinterdæk på endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil altså også have sne - her er ikke skyggen af sne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1KxV9tg.jpg

Hillerød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her på fyn, hvor vi er lige nu, er sneen ved at smelte igen, men er da 2 træer som er væltet i haven :).

 

 

Kl 12:38 i dag.

12270563_10153758389653044_1448572810_n.

 

 

 

Kl. 15:30 i dag

 

12272598_10153758647873044_1677635143_n.

 

(Ser sjovt ud med genskæret af lampen på det sidste billede)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores udsigt i Skovlunde.

Vejret var fuldstændig sindssygt i nat! Vi kørte fra Falster kl 22, og turen, som normalt tager 1 time og 15, tog og 4,5 timer

BfeIVxL.jpg

Vi kom dog næsten helt hjem :D

zGKuWHh.png

 

Bør vi være bekymrede for at skulle hjem til Rødovre her til aften?  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi måtte aflyse en aften med svigerforældrene i nordsjælland i  dag. De bor ude ved en skov, og der er flere af træerne væltet grundet vægten fra sneen. De kan lige frem høre dem vælte. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her på fyn, hvor vi er lige nu, er sneen ved at smelte igen, men er da 2 træer som er væltet i haven :).

Kl 12:38 i dag.

12270563_10153758389653044_1448572810_n.

Kl. 15:30 i dag

12272598_10153758647873044_1677635143_n.

(Ser sjovt ud med genskæret af lampen på det sidste billede)

Her er det hele også væk igen. Det var en kort fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bør vi være bekymrede for at skulle hjem til Rødovre her til aften? :unsure

Nej, det tror jeg absolut ikke :) Altså, vi kørte i går, da det var allerværst ( :rolleyes ), og vi kom hjem. Min søster strandede hos os i nat, og hendes kæreste kørte fra Valby for at hente hende i formiddags. Alle store veje ved os er så fint ryddet, så I kan helt sikkert komme til Rødovre. Men de lover frostvejr = stor risiko for meget glatte veje, så I skal nok køre forsigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det tror jeg absolut ikke :) Altså, vi kørte i går, da det var allerværst ( :rolleyes ), og vi kom hjem. Min søster strandede hos os i nat, og hendes kæreste kørte fra Valby for at hente hende i formiddags. Alle store veje ved os er så fint ryddet, så I kan helt sikkert komme til Rødovre. Men de lover frostvejr = stor risiko for meget glatte veje, så I skal nok køre forsigtigt :)

 

Manden må stå for at køre forsigtigt så, tak  :) Er vores første vinter med egen bil :).

 

Tænkte også at når det var i by ville der være fint ryddet, men jeres billeder ser jo "slemme" ud :). 

 

Nu er det pludselig en fordel at bo til leje :) Vil tro at selve boligområdet er ryddet fuldkommen for sne :) Sidste år fjernede de ihvertfald bare der kom det mindste drys :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden må stå for at køre forsigtigt så, tak :) Er vores første vinter med egen bil :).

Tænkte også at når det var i by ville der være fint ryddet, men jeres billeder ser jo "slemme" ud :).

Nu er det pludselig en fordel at bo til leje :) Vil tro at selve boligområdet er ryddet fuldkommen for sne :) Sidste år fjernede de ihvertfald bare der kom det mindste drys :).

Vi bor på en blind vej, som er en sidevej til en sidevej til en sidevej til hovedvejen :D Det VAR slemt ved os, men de har faktisk ryddet sne på vores vej - DET havde vi ikke lige regnet med.

Jeg er helt sikker på, I kan komme hjem :)

Jeg var SÅ glad for, at manden lod være med at drikke i går, så han kunne køre. Jeg havde ille fået os sikkert hjem!

Det er vores første vinter som husejere, og der er bare flere bekymringer, end når man bor til leje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er da falder så meget sne i Østjylland at Midttrafik har aflyst alle langturs bussen ud hvor jeg bor - fordi de ikke lige har vinterdæk på endnu

 

Det er bare Midttrafik i en nøddeskal, synes jeg  :rolleyes

 

Vi blev nødt til at blive hentet af min svigerfar for at komme ud til dem, fordi vi ikke turde lægge os an på at kunne tage bussen derud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare Midttrafik i en nøddeskal, synes jeg :rolleyes

Vi blev nødt til at blive hentet af min svigerfar for at komme ud til dem, fordi vi ikke turde lægge os an på at kunne tage bussen derud.

Var hos min søster og skulle hjem, manden kunne ikke kører ud og hente mig fordi vores vinterdæk ligger hos selvsamme søster, og han grinte ad mig lørdag da jeg sagde der ville komme sne og at han skulle skifte dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor på en blind vej, som er en sidevej til en sidevej til en sidevej til hovedvejen :D Det VAR slemt ved os, men de har faktisk ryddet sne på vores vej - DET havde vi ikke lige regnet med.

Jeg er helt sikker på, I kan komme hjem :)

Jeg var SÅ glad for, at manden lod være med at drikke i går, så han kunne køre. Jeg havde ille fået os sikkert hjem!

Det er vores første vinter som husejere, og der er bare flere bekymringer, end når man bor til leje ;)

Vi kom også fint hjem, men nogle steder på motorvejen var det ene spor halvvejs spærret, så var glad for at der ikke var mere trafik ;') Jeg endte selv med at køre og var jo ingen problemer overhoved før vi nåede vejarbejdet på Køgebugt, men kørte jo bare langsomt og kurede ikke en eneste gang (tror også kun jeg brugte bremsen 2 gange fra Storebæltsbroen til Jyllingevej afkørsel. )

Vi kørte så halvvejs fast på parkeringspladsen her hjemme, men kom da fri igen og tog en anden plads :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var hos min søster og skulle hjem, manden kunne ikke kører ud og hente mig fordi vores vinterdæk ligger hos selvsamme søster, og han grinte ad mig lørdag da jeg sagde der ville komme sne og at han skulle skifte dem Så en 25 minutter lang bil tur blev til 3 timer i bus og tog, da bussen fra min søster mod Århus trods alt kørte, selvom det var lige midt i stormen. Så når man Århus og det sner ikke mere, og så var alle bus min retning aflyst. Ej men altså.

 

Ej men for pokker da  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER