Oprettet November 16, 2015 Jeg har de sidste ca tre uger haft ondt i ryggen lige under skulderbladene. Nogle gange slet ikke, nogle gange lidt og nogle gange sindssygt smertefuldt (som i jeg kan ikke være i min krop eller trække vejret) Jeg kan ikke se noget mønster i hvornår det kommer. Talte med lægen om det idag, han mener det er baby der fylder... Kan det virkelig være rigtigt? Er i uge 25 nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 Jeg bliver utrolig træt i ryggen - især mellem skulderbladende. Det er som om at alle spændinger mv. sætter sig der. Tror sagtens det kan være pga baby fylder og trykker organer mv opad. Men tænker hvis det fortsætter skal det måske undersøges. Har du prøvet massage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 kan det være problemer med din bh? Jeg fik umanerlig ondt deromkring skulderbladene, det hjalp at skifte mine bh'er ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Det kender jeg godt, Little miss. Sådan har jeg haft det pga mange løft på arbejde, men det er slet ikke sådan jeg har det nu! Det er mere som dengang jeg gik lidt for længe med en lungebetændelse... Tak capall det skal i hvert fald afprøves! Del dette indlæg Link to post Share on other sites