Barbamama

Sort/mørkegrå body + strømpebuks,

38 indlæg i dette emne

Ellers kan jeg lige hoppe ned kigge i kidsnfun her i nibe og se om de mon har en sort body selvom det er farligt med stativet udenfor med tilbud ;)

Del dette indlæg

Ellers kan jeg lige hoppe ned kigge i kidsnfun her i nibe og se om de mon har en sort body selvom det er farligt med stativet udenfor med tilbud ;)

Det er sødt af dig :kiss Men jeg tror, jeg er ved at have samlet mig en vældig kurvfuld af muligheder, så måske skal jeg holde mig til det, der er let at returnere igen :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Albert har en smallrags dragt i 74, og den passer ham fint.. De er vist lidt smalle i det, men ret normale i længden. A var 72,5 cm sidst han blev målt for 2-3 uger siden og kan stadig fint passe den..

Jeg ville nok købe begge str, for en sikkerhedsskyld :kiss og hvis det er 74 der passer, så sende 68 tilbage og ellers bruge dem begge. Det er ret lækkert tøj ;)

Ja det er måske en god idé :chin: Den er også virkelig fin, den body, den klarer hun nok at have to af :whistling Men ud fra hvad du skriver, tror jeg mest på 68 :chin: E blev målt til 64 cm for 2 uger siden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo svært at se ud fra et billede, men sikkert :-) vælg dem som ser ud til at være tættest på i farven og kryds fingre :-)

Sættet ser super sødt ud! Hvor har du købt pandebånd?

Tak :) Alt det lyserøde er fra nameit - håber det passer sammen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er super fint :yay

Det er det jeg glæder mig mest til ved at få en lille pige - hårbånd og den slags :kuller

Tak :kiss (det er faktisk rart at blive bekræftet i :blush)

Åh ja, jeg synes det er lidt både og. Det er smadderhyggeligt og sjovt med alle de små kjoler, men det bliver også dyrt, og E har sjældent de der hårbånd på for de har det med at skvatte rundt på det lille hoved :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er måske en god idé :chin: Den er også virkelig fin, den body, den klarer hun nok at have to af :whistling Men ud fra hvad du skriver, tror jeg mest på 68 :chin: E blev målt til 64 cm for 2 uger siden...

Ja, så tror jeg også at 68 passer. Men altså det er jo svært at vurdere for det kommer jo an hvor lang kroppen er eller benene. A har vist ret lange ben, så hans krop er måske ikke så lang. Han passer i hvert 68 i nogle bodyer :chin:

Ej, jeg ved det ikke. Hvis det var mig, havde jeg købt begge str ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage stroempebukserne fra Melton og bestille begge stoerrelser af den body :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hjælp, piger! :balloons

Jeg har bestilt to bodyer, Mala og melton strømper. Så håber jeg at noget af det falder i hak :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå. Fik pakken med posten idag. E er åbenbart ikke en small rags pige :rolleyes Bodyen var ellers superfin, men den sad virkelig stramt selv i str 74, der til gengæld blev lige lang nok :rolleyes

Og begge strømpebukser var way off i farven...

Så jeg tog i nameit og ender vist med noget fuldstændig andet og overhovedet ikke sort :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så jeg forestiller mig det sådan her:

2PumRqw.jpg

+ strømpebukser.

Med en idé om, at hårbånd og nederdel er nemt at vippe af og så kan hun bare være en bette ninja i mørk body og strømpebuks.

Hvad tænker I? :unsure (her kommer min pigetøjs-usikkerhed på banen. Det var sgu nemmere med Mar! En heldragt med suit-print og vupti vupti :lol)

Det er godt nok fint! Go for it! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok fint! Go for it! :biglove

Tak :kiss Det blev så ikke sådan, min lille trunte var lidt for rund til den body :( :wub :blush

Så nu ender det nok sådan her istedet:

ZjWUQUH.jpg

Tror jeg :unsure :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha, saa skal jeg jo have lidt af Small Rags til Noah ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha, saa skal jeg jo have lidt af Small Rags til Noah ;)

Haha det kan da godt være :D Jeg synes ellers ikke, at E er en ret tyk baby (V var jo noget mere rund!) men det her var altså lige smalt nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER