Little Miss

Kagerulle til børn

22 indlæg i dette emne

Jeg ville købe en kagerulle til CE så han kan hjælpe mig i køkkenet med at bage småkager mv.

Er der nogen af jer der kan anbefale en til de små?

Del dette indlæg

W har en fra naturebaby :) bare ganske simpel en i træ.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida bruger bare den ene af vores store kageruller. Rasmus synes dem til børn er noget være bras, og når nu hun alligevel sagtens kan bruge vores.

Ja han er meget kræsen angående hvad der kommer ind i vores køkken derhjemme

7E1zGUD.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

W har en fra naturebaby :) bare ganske simpel en i træ.

Den har jeg også haft kigget på :) Men har bare tænkt om den er for "lille" - altså for meget legetøjsagtig til at kunne bruges?

Ida bruger bare den ene af vores store kageruller. Rasmus synes dem til børn er noget være bras, og når nu hun alligevel sagtens kan bruge vores.

Ja han er meget kræsen angående hvad der kommer ind i vores køkken derhjemme

7E1zGUD.jpg

Hvor er hun sød :wub

CE har prøvet at stå med vores og det går da. Men synes bare ikke han helt har "kræfterne til at håndtere den :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den har jeg også haft kigget på :) Men har bare tænkt om den er for "lille" - altså for meget legetøjsagtig til at kunne bruges?

Hvor er hun sød :wub

CE har prøvet at stå med vores og det går da. Men synes bare ikke han helt har "kræfterne til at håndtere den :(

Det med kræfterne afhænger af hvad dej det er for Ida. Noget er nemmere end andet. På billedet er det fx pølsehorn hun har gang i uden problemer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med kræfterne afhænger af hvad dej det er for Ida. Noget er nemmere end andet. På billedet er det fx pølsehorn hun har gang i uden problemer.

Hun er bare bombe stærk er hun :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har en lille boerne, den med roede haandtag, som jeg har koebt i Askeladen. Jeg kan se, at de har den i baade lille(21 cm) og stor(24 cm). Jeg er ret sikker paa, at vi har den mindste, men jeg skal lige have luret, naar vi rammer Aahus naeste gang. 

Naar vi laver pizza, saa deles vi om vores. Der er jeg meget enig med Rasmus. Men Noah elsker sin lille og faar lov at rulle smaakagedej og den slags ud - det er den fin til. 

Ida er ferm i koekkenet, forresten! Er der andet, Rasmus har tjek paa paa boernekokkenfronten? :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

I netto har de lige nu sådan nogle non-stick kageruller. Ret lette :-) i små str

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har en lille boerne, den med roede haandtag, som jeg har koebt i Askeladen. Jeg kan se, at de har den i baade lille(21 cm) og stor(24 cm). Jeg er ret sikker paa, at vi har den mindste, men jeg skal lige have luret, naar vi rammer Aahus naeste gang.

Naar vi laver pizza, saa deles vi om vores. Der er jeg meget enig med Rasmus. Men Noah elsker sin lille og faar lov at rulle smaakagedej og den slags ud - det er den fin til.

Ida er ferm i koekkenet, forresten! Er der andet, Rasmus har tjek paa paa boernekokkenfronten? :)

Noget bestemt du tænker på ??

Ja Ida er meget god i køknet, hun har vidst arvet noget fra hendes far der.

Den anden dag havde de maddag i børnehaven, hvor hun skældte pædagoger og de andre børn ud fordi de puttede løg i efter farsen i kødsovsen. Hun er vant til de skal svitses først. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BR har bagesæt i forskellige sørrelser, hvor der også er kagerulle med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for forslag :) Må i. Netto og BR og lure lidt mere på nettet måske

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget bestemt du tænker på ??

Ja Ida er meget god i køknet, hun har vidst arvet noget fra hendes far der.

Den anden dag havde de maddag i børnehaven, hvor hun skældte pædagoger og de andre børn ud fordi de puttede løg i efter farsen i kødsovsen. Hun er vant til de skal svitses først. ;)

:lolhit

Ha ha, den er god, men hun har jo ret! Det skal de jo ogsaa :)

Nej, jeg har bare taenkt, om der er noget smart, der er gaaet min naese forbi. Nu har jeg jo lige bestilt de der hundeknive og saa syer jeg et forklaede til ham med lomme... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit

Ha ha, den er god, men hun har jo ret! Det skal de jo ogsaa :)

Nej, jeg har bare taenkt, om der er noget smart, der er gaaet min naese forbi. Nu har jeg jo lige bestilt de der hundeknive og saa syer jeg et forklaede til ham med lomme...

Det tror jeg ikke. Hun bruger stort set bare de samme redskaber som Rasmus (også knive) når de er i køknet sammen. Jeg er lidt mere forsigtig så der bruger hun det fra kitchen4kids.dk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg ikke. Hun bruger stort set bare de samme redskaber som Rasmus (også knive) når de er i køknet sammen. Jeg er lidt mere forsigtig så der bruger hun det fra kitchen4kids.dk

Sjovt nok har vi ikke de skarpeste knive herhjemme, saa der toer jeg ogsaa lade Noah bruge dem, men M er bare  :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt nok har vi ikke de skarpeste knive herhjemme, saa der toer jeg ogsaa lade Noah bruge dem, men M er bare :o

Vores er pænt skarpe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er pænt skarpe

Jeg havde en skarp og endte med at skaere mig, men heldigvis kun overfladisk. Saa tog M den med ned i storkoekkkenet ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en i træ, tror den er købt i ikEa

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en skarp og endte med at skaere mig, men heldigvis kun overfladisk. Saa tog M den med ned i storkoekkkenet ;)

Han er da en pyldrefis ham din M :P

Jeg skær mig 'hele tiden' :lol jeg er så klodset og ikke spor forsigtig :rolleyes W har aldrig skåret sig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er da en pyldrefis ham din M :P

Jeg skær mig 'hele tiden' :lol jeg er så klodset og ikke spor forsigtig :rolleyes W har aldrig skåret sig.

Ha ha, jamen, jeg har kun skaaret mig den ene gang, vi havde den skarpeste japanske kokkekniv her paa matriklen. Saa tog M den med ned i storkoekkenet! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er den Rasmus lader Ida "lege" med når de er i køknet sammen. Jeg får simpelhen dårlige nerver af det.

Men tøsen har nu udemærket tjek på den kniv. Og er sur over at vi bruger "børneknive" når hun hjælper mig. Men hallo jeg tør ikke engang bruge den kniv hun bruger i videoen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

UH, den er godt nok ogsaa en skrap sag! M er helt forfaerdet :) 

Jeg ville ogsaa vaere nervoes... Men jeg kan godt se, at hun har styr paa den. Det er ogsaa mere det, at HVIS de saa skaerer sig, saa er det jo noget forbandet moeg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

UH, den er godt nok ogsaa en skrap sag! M er helt forfaerdet :)

Jeg ville ogsaa vaere nervoes... Men jeg kan godt se, at hun har styr paa den. Det er ogsaa mere det, at HVIS de saa skaerer sig, saa er det jo noget forbandet moeg!

Ja er det. Men hun slægter faderen meget på og er endnu ikke kommet til skade.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER