tsecret

Kortærmede uldbodyer str 98 - hvor finder jeg det?

9 indlæg i dette emne

Min dreng har brug for nogle nye bodyer til at have under trøjer her til vinter. Vi synes ikke han er klar til todelt undertøj endnu, men har indtil videre kun kunne finde nameit der laver bodyer i str 98... Og de havde kun uldbodyer med lange ærme. 

Så er der nogle der ved hvor jeg kan finde kortærmede basis uldbodyer i str 98? Helst til rimelig pris, da de jo nok kun bliver brugt én sæson (regner med det skal være todelt til næste vinter). Det må gerne være blanding uld/bomuld eller uld/silke. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du kigget nøstebarn eller storchebarn?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Måske Kvickly eller Føtex?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Babysam har uldbodyer i str 100 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kører forbi Kvickly og BabySam i dag og kigger tror jeg - vi er nemlig lidt i akut mangel da to-tre bodyer lige er gået i stykker. Der burde jeg kunne finde Joha's og Kviklys egne i hvert fald, så må jeg se om de har størrelsen hjemme. Joha str 100 svarer det ikke bare til 98? Eller er den lige de to cm større? 

Og her til en anden pris - tynd og god kvalitet, jeg selv har brugt masser af til Noah :)

http://www.storchebarn.dk/index.php/bornetoj/uld-silke-korte-aermer.html

Ved du hvordan de er i størrelsen? Det skulle jo være den der hedder 98/104, men jeg er bare bange for at den bliver for stor? H&Ms tøj i 98/104 er nemlig lige stort nok, men samtidig er han for stor til en ren 92'er... Men prisen er ellers OK der - Askeladens har vi ikke råd til ;) Men det kan være hvis jeg får købt en nødløsning i dag at jeg kan bestille lidt ekstra her.  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kører forbi Kvickly og BabySam i dag og kigger tror jeg - vi er nemlig lidt i akut mangel da to-tre bodyer lige er gået i stykker. Der burde jeg kunne finde Joha's og Kviklys egne i hvert fald, så må jeg se om de har størrelsen hjemme. Joha str 100 svarer det ikke bare til 98? Eller er den lige de to cm større? 

Ved du hvordan de er i størrelsen? Det skulle jo være den der hedder 98/104, men jeg er bare bange for at den bliver for stor? H&Ms tøj i 98/104 er nemlig lige stort nok, men samtidig er han for stor til en ren 92'er... Men prisen er ellers OK der - Askeladens har vi ikke råd til ;) Men det kan være hvis jeg får købt en nødløsning i dag at jeg kan bestille lidt ekstra her.  

De har altid passet godt i str her og har kunnet vaere i brug laenge. Taenk paa, at de har to knappe-muligheder, som en slags indbygget bodyforlaenger. 

Noah bruger str 92/98 nu og jeg ville ikke koebe mindre i hvert fald. Hvad stoerrelse bruger han nu i almindeligt toej? 

Joha er lille i str synes jeg... 

Askeladens Lottie-body er ogsaa ret dyr, synes jeg, men IoBio giver noget for pengene, synes jeg bestemt! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER