FruOvervejelse

Erstatte uld med hvad?

12 indlæg i dette emne

A kan ikke tåle uld :( Han har sådan en ulddragt fra Joha, som vi har brugt rigtig meget i barnevognen. Hvad dælen skal jeg erstatte den med? Jeg tænker, fleece er for dumt ift åndbarhed, termotøj bliver vel for stift, og bomuld for tyndt.

Hjælp! :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aksel sover i termojakke i vuggestuen. Den foretrækker de at bruge, selvom der også ligger en uldtrøje til ham. Den er fra Mikkeline og er faktisk ret blød, synes jeg. Så det tror jeg godt du kan erstatte med. Det går ihvertfald fint her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aksel sover i termojakke i vuggestuen. Den foretrækker de at bruge, selvom der også ligger en uldtrøje til ham. Den er fra Mikkeline og er faktisk ret blød, synes jeg. Så det tror jeg godt du kan erstatte med. Det går ihvertfald fint her :)

Godt bud! Men er det til at ånde i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joha laver nogle "fleece" dragter i 100 %bomuld der er kartet op. De er så lækre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt bud! Men er det til at ånde i?

Altså han sover ikke i den herhjemme (vi bruger voksi), så jeg ved af gode grunde ikke om han er våd af sved eller andet i vuggestuen efter lur, men tror da det er ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså ida har aldrig sovet i uld, men i termptøj og har sagtens kunne ånde i det.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aron har altid sovet i fleece, og han har aldrig været våd af sved eller noget - altid bare været dejlig varm.

Jeg har været for nærig til at købe uld :lol

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig brudt mig om uld - jeg synes det hele kradser ;)

Så Erica har altid haft bomuld/fleece/termotøj og jeg har aldrig haft problemer med at hun var våd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I karles vuggestue havde de nogle vatterede bomuldsdragter til at sove i. Jeg ved ikke, om det er til at skaffe, men det var i hvert fald bomul, tykt og åndbart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I karles vuggestue havde de nogle vatterede bomuldsdragter til at sove i. Jeg ved ikke, om det er til at skaffe, men det var i hvert fald bomul, tykt og åndbart :)

Det er sådan nogen joha laver og kalder bomulds fleece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER