tazdiginez

Ledige

9 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg tænkte vi evt. kunne hjælpe hinanden lidt. Os og dem der står og mangler arbejde..

Kender i nogen, som kender nogen, der ved noget om et arbejde et sted, så kan det jo være det rent faktisk er en af BK's ledige de står og mangler - sådan en lille hjælp-vores-kære tråd.

Tror det ville hjælpe mange i deres jobsøgning :)

Hvad synes i om ideen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da en god idé, men mon ikke man så skal skrive hvad man kan tilbyde/hvad man er uddannet til/har arbejdet som? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en medarbejder (HK'er) til boligudlejning - det er i København, ansøgnig 18. marts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er IT - fagidiot :P eller bare Tekniker i det bredere og pænere omfang og mangler arbejde pr. 1/7

Råb lige højt hvis i ser noget på vejen i jobsøgningen, og vi skal nok sige til hvis vi finder noget i mangler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er kommunikations- og formidlingsuddannet (cand. mag). Derudover en BA i religion og mellemøststudier. Kan varetage opgaver indenfor et væld af områder; herunder HR-medarbejder, AC-medarbejder, kommunikationskonsulent, marketing osv.

Desuden laver han en del i webdesigns, marketingmaterialer, vedligeholdelse og oprettelse af hjemmesider mv.

Søger overalt i DK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er afspændingspædagog / psykomotorisk terapeut. Søger i områderne Randers, Århus (Viborg, Silkeborg, Djursland).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er uddannet som HR assistent (kontor assistent) søger alt inde for faget her på als

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog - søger alt indenfor faget undtaget daginstitutioner, bor i Give, så søger alt indenfor en times kørsels-radius. Vejle, Billund, Herning, Ikast,

Søger også kontorjobs som ufaglært....noget blæksprutte....noget! :D Er super god til pc, sprog, engelsk-norsk-tysk-somalisk og en lille bitte smule arabisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet kontorassistent, markedsføringsøkonom og læser HD afsætning (marketing), så jeg søger alt indenfor kontor eller/og markedsførings faget på hele fyn. Det optimale ville være at kunne forenige begge dele, så jeg både har med den kreative del og den mere rutine mæssige del at gøre, hvilket er motiverende for mig.

Jeg har termin den 9. august, så håber på enten at få en tidsbegrænset stilling eller et tilbud om job efter min barsel, som jeg er indforstået med at "korte ned" til hvad der er nødvendigt, hvis det perfekte job melder sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER