Betty87

Terminsliste

152 indlæg i dette emne

Jeg er blevet rykket én dag til skanningen idag så terminen ligger 5/7-16 ;) Men nu må vi se til nakkefoldsscanningen ;)

Så er det rettet til! Min sidste skanning rykkede jo også mig over i juni, men jeg bliver nu hængende her, mens jeg kigger lidt forbi juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det rettet til! Min sidste skanning rykkede jo også mig over i juni, men jeg bliver nu hængende her, mens jeg kigger lidt forbi juni :)

Nu styrer du også vores termonsliste så du må blive her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu styrer du også vores termonsliste så du må blive her :D

Hihi det er jo det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin er indtil videre d. 23. Juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin er indtil videre d. 23. Juli

Så er du på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg synes altså det er vildt flot at vi er 12(!!!) i denne terminsgruppe indtil videre!! Sikke en masse dejlige sommerbabyer vi får :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at vi er så mange :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt vi er mange :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk... :loveshower Men neeeeej hvor bliver vi mange tykke trunter det brokker over en evt. hedebølge! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk... :loveshower Men neeeeej hvor bliver vi mange tykke trunter det brokker over en evt. hedebølge! :haha

 

Haha, ja det kan der være noget om :D Selvom jeg er super misundelig på, hvor mange I er herinde (jeg er den eneste, der skriver i juni terminsgruppen <_< og f**k hvor er det kedeligt) og også ked af at misse min årlige festival, fordi min termin ligger lige oveni, så er jeg alligevel glad for min termin lige på det punkt; at jeg ikke skal være højgravid hen over sommeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja det kan der være noget om :D Selvom jeg er super misundelig på, hvor mange I er herinde (jeg er den eneste, der skriver i juni terminsgruppen <_< og f**k hvor er det kedeligt) og også ked af at misse min årlige festival, fordi min termin ligger lige oveni, så er jeg alligevel glad for min termin lige på det punkt; at jeg ikke skal være højgravid hen over sommeren :)

Du er meget velkommen herinde! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er meget velkommen herinde! :kram2 :kiss

 

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er meget velkommen herinde! :kram2 :kiss

 

:ditto :kram

 

Tak, I er søde :kiss Jeg følger skam også med herinde og har gjort det helt fra start :) Og det samme med maj gruppen. Føler mig bare meget langt fra alle til begge sider, fordi jeg har termin helt i starten af juni. Og de eneste to, som er aktive i majgruppen (som ligeledes er lille og ret inaktiv) har termin i starten af maj, så der er en måneds tid til begge sider godt og vel, før der ligesom 'er andre'. Det føler jeg mig sådan lidt irrationelt, hormonel 'Palle alene i verden' over :rolleyes Men dejligt at jeg er velkommen til begge sider. Det sætter jeg stor pris på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk... :loveshower Men neeeeej hvor bliver vi mange tykke trunter det brokker over en evt. hedebølge! :haha

Og jeg glæder mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er meget velkommen herinde! :kram2 :kiss

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er fantastisk... :loveshower Men neeeeej hvor bliver vi mange tykke trunter det brokker over en evt. hedebølge! :haha

Åhh Gud - det havde jeg slet ikke tænkt på :o

Er sikker på at jeg nok skal føde på årets varmeste dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja det kan der være noget om :D Selvom jeg er super misundelig på, hvor mange I er herinde (jeg er den eneste, der skriver i juni terminsgruppen <_< og f**k hvor er det kedeligt) og også ked af at misse min årlige festival, fordi min termin ligger lige oveni, så er jeg alligevel glad for min termin lige på det punkt; at jeg ikke skal være højgravid hen over sommeren :)

Altså hvis det er helt rigtigt, så hører jeg også til i junigruppen, men meldte mig ind her, da jeg ved start havde termin d. 1/7.. Nu ligger den 2 dage før!

Vær du bare med herinde! Vi vil gerne høre om dine op og nedture i graviditeten :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ladies

Vil gerne være hemmelig lidt endnu, men tror flere af jer kender mig dog da vi har jævnaldrende børn ;) Jeg ved dog at bla nogen fra arbejde ved jeg er herinde så derfor holder jeg lige lav profil nogle uger endnu.

Jeg er i dag 7+0 og har derfor termin 14. Juli 2016. Var til scanning i dag hvor der var fint hjerteblink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ladies

Vil gerne være hemmelig lidt endnu, men tror flere af jer kender mig dog da vi har jævnaldrende børn ;) Jeg ved dog at bla nogen fra arbejde ved jeg er herinde så derfor holder jeg lige lav profil nogle uger endnu.

Jeg er i dag 7+0 og har derfor termin 14. Juli 2016. Var til scanning i dag hvor der var fint hjerteblink :)

 

Uhh spændende! :) Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh spændende! :) Tillykke! :loveshower

Mange tak!! Det er så spændende en tid - og samtidig er man fuld af bekymringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak!! Det er så spændende en tid - og samtidig er man fuld af bekymringer

 

Det må man sige. Jeg skal scannes på mandag før jeg tør juble mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man sige. Jeg skal scannes på mandag før jeg tør juble mere ;)

Hvor langt er du der? Jeg havde en scanning i mandags 6+4 der ikke var god. Han kunne finde hjerteblink men det var alt for langsomt fik jeg at vide. Han sagde det kunne gå begge veje. I dag tog vi så en ny scanning for at få vished om det var blevet bedre og der var meget fin hjertelyd i dag og den var vokset fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du der? Jeg havde en scanning i mandags 6+4 der ikke var god. Han kunne finde hjerteblink men det var alt for langsomt fik jeg at vide. Han sagde det kunne gå begge veje. I dag tog vi så en ny scanning for at få vished om det var blevet bedre og der var meget fin hjertelyd i dag og den var vokset fint

 

Der er jeg 6+5 umiddelbart.. 

 

Shit en besked - det må ha' været hårdt! :kram Scannede han udvendigt eller indvendigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jeg 6+5 umiddelbart..

Shit en besked - det må ha' været hårdt! :kram Scannede han udvendigt eller indvendigt?

Indvendig scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER