Oprettet November 2, 2015 Hej søde tøser.. Jeg er i den heldige situation at min lillebror og svigerinde venter deres første barn med forventet ankomst 25/12. Altså en rigtig julebaby. Og nu kommer det store spørgsmål. Han er altid så svær at købe gaver til, fordi han aldrig ønsker sig noget. Er der noget han bare MÅ eje i den forbindelse? Jeg tænker ikke til baby - men til ham selv. Altså er der en god sjov "jeg-er-blevet-far"-bog eller er der nogen af jer tøser der har et andet fantastisk forslag? Det må gerne udstråle både lidt humor og lidt omsorg. Manden er håndværker og absolut ikke metroseksuel - så der skal helst ikke være for pusse-nusse agtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Tillykke til din lillebror :) Der er en bog der hedder far på 40 uger mener jeg. Den skulle vist være sjov og god Edit: den hedder så "du skal være far og du har 40 uger til at fatte det" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Far på færde skulle også være ret sjov Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Tillykke til din lillebror :) Der er en bog der hedder far på 40 uger mener jeg. Den skulle vist være sjov og god Edit: den hedder så "du skal være far og du har 40 uger til at fatte det" Den bog har vi (min mand er tømrer :P ) og hans kan godt lide den. Men det vil være lidt sent at købe den nu, da man læser et kapitel hver uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2015 Hvad med et daddy survival kit: http://thescurlockscene.blogspot.dk/2013/06/daddy-to-be-survival-kit.html?m=1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites