JosephinePN

Noa Noa i Lyngby holder lagersalg hver weekend

55 indlæg i dette emne

Lyngby hovedgade 66:)

Del dette indlæg

Hvad tid holder de åbent?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ser lige om jeg kan få smidt en liste ind med priser senere :).

Men er en del strømpebukser især i 0-6 mdr men intet igen før +5 år, og det meste tøj synes jeg først var spændende fra omkring 2-3 år, og endnu mere når man komme op fra 5 år. (var en pæn potion dametøj tog, men der kiggede jjeg ikke, da jeg er i gang med vægttab) 

Men ja fik kun købt for 175 kr, da der ikke var så meget i str. 86-92, hvor jeg kiggede (har købt to bomundshuer, kjole i str 92, leagings med hulmøster i 92 (men tog de sidste). tror at det var det. :). 

Tilgengæld havde Nameit torvedage i Lyngby Centeret og havde en del gode tilbud der :), men igen mest i str størrelser, men bodier i små str. (body pakker med 5 stk til 138 kr i 50-86) Regntøj, softshell jakker og dragter til 175-200 (tror jeg nok) og så et bord med rigtig meget tøj. Igen mest fra str. 5 år, men synes det var et fint udvalg også i de mindre størrelser hvor tingene vidst generelt var nedsat 50 % :). (men er vidst sidste dag  morgen) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lille tip til Noa Noa mødre og større piger (3-5 år) så holder Noa Noa i Frederiksberg Centret ophørsudsalg pt....

Der er stort set totalt ryddet i de helt små størrelser, men der er stadig et rimeligt udvalg til ovennævnte

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER