Besvaret March 11, 2016 https://www.facebook.com/Noa-Noa-Lyngby-354080421348726/?fref=tsi morgen lukker de kl 16 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg ser lige om jeg kan få smidt en liste ind med priser senere :). Men er en del strømpebukser især i 0-6 mdr men intet igen før +5 år, og det meste tøj synes jeg først var spændende fra omkring 2-3 år, og endnu mere når man komme op fra 5 år. (var en pæn potion dametøj tog, men der kiggede jjeg ikke, da jeg er i gang med vægttab) Men ja fik kun købt for 175 kr, da der ikke var så meget i str. 86-92, hvor jeg kiggede (har købt to bomundshuer, kjole i str 92, leagings med hulmøster i 92 (men tog de sidste). tror at det var det. :). Tilgengæld havde Nameit torvedage i Lyngby Centeret og havde en del gode tilbud der :), men igen mest i str størrelser, men bodier i små str. (body pakker med 5 stk til 138 kr i 50-86) Regntøj, softshell jakker og dragter til 175-200 (tror jeg nok) og så et bord med rigtig meget tøj. Igen mest fra str. 5 år, men synes det var et fint udvalg også i de mindre størrelser hvor tingene vidst generelt var nedsat 50 % :). (men er vidst sidste dag morgen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2016 Et lille tip til Noa Noa mødre og større piger (3-5 år) så holder Noa Noa i Frederiksberg Centret ophørsudsalg pt.... Der er stort set totalt ryddet i de helt små størrelser, men der er stadig et rimeligt udvalg til ovennævnte Del dette indlæg Link to post Share on other sites