Besvaret November 2, 2015 Ved ikke om det hører til her inde, men her er Mathilde og hendes veninde i lørdags, inden de sku ud og gør naboerne bange :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hvor er de søde, Saga :biglove Og hvor er vi mega uenige om det med døren :D Ej ikke i, at det ikke er uhøfligt at ringe på. Det synes jeg heller ikke. Men jeg synes heller ikke, at det er uhøfligt ikke at åbne (medmindre det er overfor nogen, der er inviterede :lolhit). Ligesom jeg heller ikke synes at det er uhøfligt ikke at tage telefonen. Sådan er man så forskellig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hvor er de søde, Saga :biglove Og hvor er vi mega uenige om det med døren :D Ej ikke i, at det ikke er uhøfligt at ringe på. Det synes jeg heller ikke. Men jeg synes heller ikke, at det er uhøfligt ikke at åbne (medmindre det er overfor nogen, der er inviterede :lolhit). Ligesom jeg heller ikke synes at det er uhøfligt ikke at tage telefonen. Sådan er man så forskellig :) Crap! SKAL man åbne for gæster :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Crap! SKAL man åbne for gæster :lol Kun hvis de er blevet inviteret ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites