Havtorn

Nogen +35 mødre der prøver?

20 indlæg i dette emne

Hej alle, 

Jeg er 36 og min kæreste 42 - vi har 2 sammenbragte børn og jagter nu efter 5 år som kærester, drømmen om en fælles baby også!

Det tog lige lidt tid at finde ud af at det er det vi vil, men nu synes jeg så også vi har rimeligt travlt og det prøver jeg at lægge fra mig :blush

Har oplevet en BIO, og så en enkelt cyklus uden held - og kan bare mærke den dér lede stress komme snigende. Min kæreste synes så småt at han egentlig er ved at være ALT for gammel, men da vi  jo gerne vil have den her baby - så skulle det jo gerne ske snart  ;)

Men min cyklus har bare været helt skør efter BIO, denne her gang har jeg så åbenbart misset en ÆL - pisse øv! 

Nå, men havde brug for afløb for frustrationerne - dejligt forum herinde (har læst lidt med på sidelinjen)  :glad

Del dette indlæg

Velkommen til :balloons

Er selv 34,5 år og min mand snart 36 og vi er igang med pb vol 2 og har været igang halvandet år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :)

Jeg var 35 og min mand 39 da vi startede pb2. Jeg er nu gravid efter inseminering (IUI uden hormoner) og er 37 og min mand 41.

Har i tænkt om i evt vil have hjælp?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Er selv 34,5 år og min mand snart 36 og vi er igang med pb vol 2 og har været igang halvandet år.

Hej Helle, 

Tusind tak! Det var noget tid i har været i gang, håber ikke det bliver tilfældet her  :blush

Krydser fingre for at du snart står med 2 streger igen!  :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :)

Jeg var 35 og min mand 39 da vi startede pb2. Jeg er nu gravid efter inseminering (IUI uden hormoner) og er 37 og min mand 41.

Har i tænkt om i evt vil have hjælp?

Nej, det tænker vi ikke vi vil - det har jeg faktisk slet ikke overvejet? Ikke efter så kort tid, ved hans  :cell er i top fordi det blev undersøgt i forbindelse med noget andet  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, det tænker vi ikke vi vil - det har jeg faktisk slet ikke overvejet? Ikke efter så kort tid, ved hans :cell er i top fordi det blev undersøgt i forbindelse med noget andet :)

Bare også en tanke :) Godt at i ved hans svømmere er i topform :cell Så krydser vi for hurtigt resultat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor fik børn (mine yngre søstre) som hhv. 36 og 38-årig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen om bord - og held og lykke :goodluck

Jeg havde termin i onsdags - min mand og jeg er henholdsvis 44 og 36, så jeg kan godt genkende den med tidspresset... Meeeeen, det lyder da til, at der er fode chancer for, at I har en baby på vej lige om lidt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var 39,da min søn på nu 2 kom til verden. Min mand bliver 47 i næste måned :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære piger, tak for i kommer med jeres historier og erfaringer! Det betyder meget at vide, at man ikke er alene :-)

Jeg er i morgen på cyklusdag 18, uden skyggen af ÆL. Håber godt nok ikke den "dropper" mig denne måned :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg eer 39, min mand er 41 og vi er foraledre til Noah paa 3. Vi oensker os en to'er, saa det arbejder vi saa smaat paa nu her, hvor roen saenker sig efter en lang sommer :) 

Ro paa - boern kommer mig bekendt, naar de vil ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er godt nok slet ikke i den aldersgruppe. Men vil lige tilføje at cyklus godt kan kludre efter en bio. Det skal forhåbentlig bare have lidt tid til at genfinde sig selv

Del dette indlæg

Annonce ♥

mand på 38 år og kvinde på 35... Vi har 2 piger og ønsker nr 3... Vi har været i gang i snart 1½ år...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er godt nok slet ikke i den aldersgruppe. Men vil lige tilføje at cyklus godt kan kludre efter en bio. Det skal forhåbentlig bare have lidt tid til at genfinde sig selv

Det har du fuldstændig ret i, det er bare lige dér at man ikke har brug for kludder  :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

mand på 38 år og kvinde på 35... Vi har 2 piger og ønsker nr 3... Vi har været i gang i snart 1½ år...

Håber det snart lykkes for jer! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg eer 39, min mand er 41 og vi er foraledre til Noah paa 3. Vi oensker os en to'er, saa det arbejder vi saa smaat paa nu her, hvor roen saenker sig efter en lang sommer :)

Ro paa - boern kommer mig bekendt, naar de vil ;)

Det er typisk børn, de hører bare ikke efter  :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen om bord - og held og lykke :goodluck

Jeg havde termin i onsdags - min mand og jeg er henholdsvis 44 og 36, så jeg kan godt genkende den med tidspresset... Meeeeen, det lyder da til, at der er fode chancer for, at I har en baby på vej lige om lidt :)

Stort tillykke med det, har du mon født eller venter du?  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var 39,da min søn på nu 2 kom til verden. Min mand bliver 47 i næste måned :)

Dejligt med erfaringer fra andre, tusind tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik Lilly da jeg var 38 og min kæreste 36. Jeg ved ikke om vi prøver at få flere, måske, men kan godt mærke jeg tænker meget over det med alder og forskellige ricici. Jeg er 41 og min kæreste 39 nu.

Med Lilly blev jeg gravid sådan bare, inden vi egentlig ville til at prøve. Så min fertilitet er nok ikke så meget ringere end da jeg fik mine store børn. Men det varer selvfølgelig ikke evigt.

Held og lykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det snart lykkes for jer! 

Det håber jeg også for jer....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER