Oprettet October 30, 2015 Det skal vi selvfølgelig have, specielt når de andre begynder at komme listende ind :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Vi skal bare have lidt flere med i terminsgruppen :) Hvornår har du termin Betty87? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/graviditet/anbefalinger-til-gravide Jeg tænkte at den ikke var helt gal her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Vi skal bare have lidt flere med i terminsgruppen :) Hvornår har du termin Betty87? Jeg har termin d. 1/7 :loveshower Men har lige pletblødt her til aften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/graviditet/anbefalinger-til-gravide Jeg tænkte at den ikke var helt gal her :) De har nogle rigtig gode guides :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Jeg har termin d. 1/7 :loveshower Men har lige pletblødt her til aften :( Åh nej :( kan du ringe til lægen imorgen og få taget BP eller? Ej det er jeg ked af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Åh nej :( kan du ringe til lægen imorgen og få taget BP eller? Ej det er jeg ked af :( Jeg skal ned til lægen tirsdag morgen, der har jeg i forvejen en tid! Så jeg krydser fingre og håber på, at der ikke er mere blod at spore :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Jeg skal ned til lægen tirsdag morgen, der har jeg i forvejen en tid! Så jeg krydser fingre og håber på, at der ikke er mere blod at spore :)Okay.. Har der været noget i dag? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Okay.. Har der været noget i dag? :kram Der har intet været i dag og håber at det forbliver sådan!Efter min SA har jeg det bare ikke så godt med blod - især ikke mit eget :( Ser frem til mit lægebesøg imorgen tidlig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Der har intet været i dag og håber at det forbliver sådan! Efter min SA har jeg det bare ikke så godt med blod - især ikke mit eget :( Ser frem til mit lægebesøg imorgen tidlig!! Kan det være irriteret slimhinder? blødning ved hjerte der begynder at slå? Something? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Kan det være irriteret slimhinder? blødning ved hjerte der begynder at slå? Something? :kram Aner det ikke! Altså.. Jeg var ude i haven og lave en del havearbejde i går, men det kan da ikke være det, kan det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hej! Jeg testede positivt i Onsdags og er over lykkelig.. Jeg tror jeg er omkring 5 uger henne i dag.. Jeg er blevet henvist til terminsscanning d. 18. da jeg har uregelmæssig cyklus. Jeg glæder mig helt sindssygt! Mit eget gæt på termin er lige i starten af Juli.. 4. Juli måske? Vi får se.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hej! Jeg testede positivt i Onsdags og er over lykkelig.. Jeg tror jeg er omkring 5 uger henne i dag.. Jeg er blevet henvist til terminsscanning d. 18. da jeg har uregelmæssig cyklus. Jeg glæder mig helt sindssygt! Mit eget gæt på termin er lige i starten af Juli.. 4. Juli måske? Vi får se.. Ihh hvor dejligt! Og velkommen til :kiss Jeg er selv 5+4 i dag og har termin d. 1/7!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hej! Jeg testede positivt i Onsdags og er over lykkelig.. Jeg tror jeg er omkring 5 uger henne i dag.. Jeg er blevet henvist til terminsscanning d. 18. da jeg har uregelmæssig cyklus. Jeg glæder mig helt sindssygt! Mit eget gæt på termin er lige i starten af Juli.. 4. Juli måske? Vi får se.. Velkommen til! Efter egen beregning har jeg termin d 6/7 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Aner det ikke! Altså.. Jeg var ude i haven og lave en del havearbejde i går, men det kan da ikke være det, kan det? Altså det kunne det da godt være.. Jeg ved det ikke helt, men hvis man har yderliggende blodkar så er man vel egentlig også i risiko for blod, og hvis du har bevæget dig meget så kan det godt tænkes at der måske et lille blodkar var sprunget -ligesom næseblod :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hej med jer :balloons Jeg har testet positiv i dag. Jeg er kun 3+2, så det er med en del forbehold, men jeg kigger altså med, og så må vi jo se, om jeg bliver hængende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hej med jer :balloons Jeg har testet positiv i dag. Jeg er kun 3+2, så det er med en del forbehold, men jeg kigger altså med, og så må vi jo se, om jeg bliver hængende ;) Hvor hyggeligt hvis du kunne komme med over :yay Og et beskedent tillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Hvor hyggeligt hvis du kunne komme med over :yay Og et beskedent tillykke :kuller Tak :blush Det er ikke helt sunket ind. Og i lige måde :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Tak :blush Det er ikke helt sunket ind. Og i lige måde :hurra Tak :biglove Det er det skam heller ikke for mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Altså det kunne det da godt være.. Jeg ved det ikke helt, men hvis man har yderliggende blodkar så er man vel egentlig også i risiko for blod, og hvis du har bevæget dig meget så kan det godt tænkes at der måske et lille blodkar var sprunget -ligesom næseblod :) Så håber vi bare det er det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Hej med jer :balloons Jeg har testet positiv i dag. Jeg er kun 3+2, så det er med en del forbehold, men jeg kigger altså med, og så må vi jo se, om jeg bliver hængende ;) Ih hvor hyggeligt! Håber du bliver hængende og et lille tilykke herfra :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Når alt andet end at spise saltlakrids til morgenmad giver kvalme :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Ih hvor hyggeligt! Håber du bliver hængende og et lille tilykke herfra :wub Tak og i lige måde :loveshower Jeg har også en dreng fra '13. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Tak og i lige måde :loveshower Jeg har også en dreng fra '13.Både Betty87 og jeg har drenge fra '13, og var endda i terminsgruppe sammen dengang.. :loveshower Jeg har testet positivt i dag, let over tid.. Jeg tør ikke sige noget med sikkerhed endnu, men kigger med alligevel! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites