Besvaret October 30, 2015 Hvad med hende den bageste her. Less is more nogen gange. Håber det bliver en god heksefest. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Hvad med denne ? Kan købes for den nette sum af 30$ på eBay :) Her er linket, hvis det frister :) http://m.ebay.com/itm/Woochie-Witch-Nose-and-Chin-FX-Kits-/291599179503?nav=SEARCH Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Et styks smuk og lækker hexenbiest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Hvis du ikke allerede har fundet den perfekte udklædning og sminke, så er her et par bud: Det klassiske filmlook: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 ... Eller det noget vovede look, som nok skal vække opsigt: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Men da det jo uanset hvad, kan blive svært at overgå dit yderst klamme naturlige look - så er der jo også muligheden for, tage en lille hekselærling med, og gå efter at vinde på cute-faktoren: Nu ved alle jo, at de fleste hekse æder børn - så her er det nok en god ide at være opmærksom på, at dine med-heksesøstre er klar over, at lærlingen er en del af kostumet og IKKE en medbragt lækker snack til edderkoppekaffen .... Ellers får du med garanti problemer med hekselærlingens grumme heksemor: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Hvad med sådan her ?? Eller sådan her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Nå de damer det var nogle dejlige hekse I kunne vise mig. Jeg valgte at komme udklædt som den heks, som Nummer4 viste og jeg vandt prisen for bedste udklædning. Så det var lækkert jeg takker for hjælpen. Jeg har fundet de 5 vindere som får et klamt besøg, og det er Nummer4 (fordi du gav mig inspiration til mit vinder outfit) Og resten har jeg valgt tilfældigt Just Me tille Bolsin Alura I skal alle 5 sende mig en PM med jeres rigtige navn + adresse - hvis I tør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Tillykke til jer 5 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 :hurra tillykke til vinderne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Tillykke til vinderne :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Fedt :yay :D :D Klamt heksebesøg er bare det bedste :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Og tillykke til jer andre :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 Wuhuu... :yay Stort tillykke til jer andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2015 :yay Første gang jeg har vundet noget siden en konkurrence om Michael Jackson for snart 8 år siden :yay Hah, jeg har det lidt på samme måde :D Jeg vandt en stor bamse i Tivoli tilbage i 7. klasse. Jeg købte så også lodder for 365 kr. (vist ca. halvdelen af mine lommepenge til den lejrskole) for at få den, så det siger vist mere om, hvor gerne jeg ville have den bamse, end om hvor heldig jeg var/er :rolleyes :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min heksen kommer forbi igen i år? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Min heksen kommer forbi igen i år? :chin: Ja lille Bolsin heksen er allerede på Babyklar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Ja lille Bolsin heksen er allerede på BabyklarVi har savnet dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Ja lille Bolsin heksen er allerede på BabyklarVelkommen tilbage. Er du med rogn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Ja lille Bolsin heksen er allerede på Babyklar Ewwww.. Er det nu dig igen? Havde mareridt om dig i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Velkommen tilbage. Er du med rogn? Du er godt nok en fræk lille en, nej jeg er ikke med rogn. Men jeg kan se at selv har ynglet siden sidst, så er et tillykke vel på sin plads Del dette indlæg Link to post Share on other sites