Oprettet March 4, 2011 Blot et hurtigt spørgsmål :lovebk Hvor tidligt i graviditeten oplevede I kvalme? Hvis I altså havde kvalme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2011 Jeg oplevede det vist en lille uges tid INDEN jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg var i uge 4+2, da jeg opdagede det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2011 Ja, tror allerede det var fra uge 3, for jeg mener jeg havde kvalme FØR jeg testede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Omkring uge 3-4 stykker lige inden jeg testede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 Jeg havde nogle enkelte dage med småkvalme uge 3-4 stykker, før jeg vidste det. Efter jeg vidste det fik jeg morgenkvalme fra uge 8. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 Det var p.g.a kvalmen af jeg oplevede jeg var gravid med Frederic, jeg var 5+5 .. Vi holdte pause fra alt det babyfis, og så tog han røven på os.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 5+5 første gang, jeg vidste slet ikke jeg var gravid.. :loveshower 7+5 anden gang.. <_< Troede jeg slap.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 5+0 :( og sikke en omgang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Jeg havde ikke kvalme :) NØØØJ hvor var du heldig :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Det startede hos mig, da jeg var omkring 7 uger henne og varede i 7-8 uger - heldagskvalme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 NØØØJ hvor var du heldig :D :P Ja, jeg klagede bestemt ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Tror også jeg var henne i uge 7-8 før jeg mærkede kvalmen - som heldigvis forblev morgen/formiddagskvalme. Uden at være sikker, så tror jeg trætheden kom på samme tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites