Stbaby

Handy Mom!!

6 indlæg i dette emne

Solen skinner, der er plusgrader, jeg har lige malet taget på legehuset og vintergækkerne springer op af jorden.

Glæder mig SÅ meget til at komme i haven og få ryddet op, for det nåede vi ikke før sneen kom, så den ligner noget der er løgn. Har KÆMPE bunker haveskrald og et par juletræer der skal køres væk, træer og buske skal klippes lidt ned og brombærrene beskæres.

Planen er at vi skal have gravet trampolinen ned og ved siden af skal vi have en nedgravet sandkasse i stedet for den høje vi har nu (som de små skvatter ud af :( )

Men da vores have er 20 cm. muld med ler under så graver man ikke bare lige sådanne to store huller med en skovl!! Vi skal have fat i en minigraver og jeg har fundet dette tilbud.

Manden mener vi skal leje den med chauffør - jeg mener at vi skal leje den uden så jeg kan få lov til at grave.

Tror det er super sjovt at køre rundt i sådan en og få lov til at grave store huller!!!!

Mr. Handy Mom er på gaden tongue.gif

Del dette indlæg

Solen skinner, der er plusgrader, jeg har lige malet taget på legehuset og vintergækkerne springer op af jorden.

Glæder mig SÅ meget til at komme i haven og få ryddet op, for det nåede vi ikke før sneen kom, så den ligner noget der er løgn. Har KÆMPE bunker haveskrald og et par juletræer der skal køres væk, træer og buske skal klippes lidt ned og brombærrene beskæres.

Planen er at vi skal have gravet trampolinen ned og ved siden af skal vi have en nedgravet sandkasse i stedet for den høje vi har nu (som de små skvatter ud af :( )

Men da vores have er 20 cm. muld med ler under så graver man ikke bare lige sådanne to store huller med en skovl!! Vi skal have fat i en minigraver og jeg har fundet dette tilbud.

Manden mener vi skal leje den med chauffør - jeg mener at vi skal leje den uden så jeg kan få lov til at grave.

Tror det er super sjovt at køre rundt i sådan en og få lov til at grave store huller!!!!

Mr. Handy Mom er på gaden tongue.gif

Du skal bare være forberedt på, at den kan ødelægge jeres græsplæne når den køre og især drejer på græsset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der en god undskyldning for at få en ny græsplæne også ;)

Faktisk har vi snakket om at vi skulle have ny græsplæne de sidste 5 år, men det er aldrig blevet til noget. Har mere mos end græs og når vi nu skal ud og leje maskiner kan vi nok forhandle en god pris hvis vi også lejer plænelufter, motortrillebør mv. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu har i da en god undskyldning for at lave det også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en minigraver er suveræn.

Vi lejede en (uden chauffør) da vi skulle grave ud til hæk, og det var så smidigt.

Held og lykke med haveprojektet vi glæder os til at se billeder af det færdige resultat.

PS: Smart at grave trampolinen ned :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt :gp :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER