Oprettet October 25, 2015 Nu er vi gået over til vintertid, og vi har været i haven i formiddags, for at tage havemøblerne ind og gøre klar til vinter. Men hvad med alt legetøjet til udenfor? Hvad gør i med det? Kommer biler, traktorer, Trillebør osv ind eller lader i det blive ude i haven? Og hvad med trampolinen? Vores er stormsikret, men er i tvivl, om den skal ind.. Ja ja favre nye verden for os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Legetøj bliver opbevaret sammen med havemøbler, hvilket i vores tilfælde er i skur eller næsten lukket udestue. Jeg har én vinter taget selve trampolinstoffet ind, men det er en kæmpe arbejde! En anden vinter tog jeg kun det, der ligger over fjedrene, men kom frem til at så fjerdrene måske bare endnu mere udsatte. I år tager jeg ikke noget ind. Vores er gravet ned, så stellet kommer aldrig ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Her kommer legesager og diverse køretøjer ind i garagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Med trampolinen tænkte jeg om man kunne skille den ad, så dugen blev på, og tage den del i kælderen. Men han bruger den bare stadig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Vi har alt legetøj i garagen, men der er det nu altid, når det ikke bliver brugt. Trampolinen kommer snart ned. Jeg synes ikke det er vinterlegetøj, så den kan lige så godt blive pakket helt væk. Så skal vi heller ikke bekymre os om stormvejr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Vi har et dækken til vores trampolin den får på når det er vinter. Legetøj ville jeg samle men ikke pakke længere væk end man hurtigt kan finde det når der er brug for det. Det meste af vores legetøj er bare i sandkassen under låget Del dette indlæg Link to post Share on other sites