Besvaret October 21, 2015 The Beatles: Here comes the sun Stevie Wonder: Isn't she lovely (men egentlig er jeg mere til al hans funky stuff, den her er jo bare så fin) Og Mr. Bojangles :) Åh ja, Stevie, min ven ;) Mr. Bojangles med Robbie er så fin ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Min absolutte favorit Stillesang pt er 'Dance Again', men det er en lovsang så måske ikke lige dig :LOL Ikke-lovsange - hallelujah af Leonard Cohen - Speechless af Michael Jackson - den der John Legend-sang jeg ikke kan huske hvad hedder.. All of you eller noget i den stil - den der sang med hende den danske sangerinde som blev brugt i en kampagne ift alkoholmisbrug... Inderst inde, tror jeg den hedder ... Musik som på en eller anden måde er fuld af stærke følelser af kærlighed eller smerte... Er lige lidt blank lige nu, så der er en milliard mere! Ellers er jeg personligt meget, meget glad for klassisk musik... For mig er det noget af det mest beroligende i denne verden! Sp hvis du vil have klassisk musik, så siger du bare til!!! Klassisk er godt :p men jeg er helt blank i hvad der er! Så bring it ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 The Fray - heartless. Et cover af Kanye West, men fuldstændig fantastisk! :kuller Imogen Heap - hide and seek Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Må i øvrigt indrømme at Bestles intet siger mig! Altså jeg kan da synge med på nogle af sangene, men ærligt har de absolut uinteressante tekster :blush John Lennon lige så! Det er bare ikke mig :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Jeg kan se ud fra alle besvarelserne at jeg er til en helt anden slags musik og hvad jeg forbinder med smuk musik er da langt væk fra jeres smukke sange. Topper helt sikkert min liste !! Plus Chad Kroeger ser ikke helt dårlig ud :blush Derudover så sådan nogle som Aerosmith med "I dont wanna miss a thing" The Calling med "Wherever you will go" U2 med "with or without you" Lionel Richie med "you are my destiny" 3 doors down med "Here without you" The Fray med "how to save a life" Hoobastank med "the reason" Er HELT med her :biglove (chad er mega lækker! :mam)Men kan nu også godt lide meget af det danske der er nævnt... og Tim! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Jeg kan se ud fra alle besvarelserne at jeg er til en helt anden slags musik og hvad jeg forbinder med smuk musik er da langt væk fra jeres smukke sange. Topper helt sikkert min liste !! Plus Chad Kroeger ser ikke helt dårlig ud :blush Derudover så sådan nogle som Aerosmith med "I dont wanna miss a thing" The Calling med "Wherever you will go" U2 med "with or without you" Lionel Richie med "you are my destiny" 3 doors down med "Here without you" The Fray med "how to save a life" Hoobastank med "the reason" Du rammer ikke helt ved siden af min smag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Klassisk er godt :P men jeg er helt blank i hvad der er! Så bring it ;) Chopin´s Nocturner spillet af Vladimir Ashkenazy!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Og så genopdagede jeg jo lige Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smukt! Får gåsehud og bliver total afslappet og tankefuld!!! Åh jeg ville ønske jeg kunne spille - tænk at skabe noget så smukt! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Chopin´s Nocturner spillet af Vladimir Ashkenazy!!! Åh ja :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Og så genopdagede jeg jo lige Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smukt! Får gåsehud og bliver total afslappet og tankefuld!!! Åh jeg ville ønske jeg kunne spille - tænk at skabe noget så smukt! :7himmel :7himmel elsker klaverspil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 You are not alone med Michael Jackson Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 :7himmel elsker klaverspil Yiruma især :biglove jeg flyder bare med :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Car Power - I found a reason Kate Bush - Wuthering heights Eric Clapton - Tears in heaven Johnny Jørgensen - Morgen på Atlantis Mathilde Falch - Et kys i mørket Kim Larsen - Om lidt bliver her stille Shawn Mendes - Stitches Anouk - Lost Wicked - Defying gravity Der er altid et sted på jorden Kære linedanser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Bliss af Muse. Generelt Muse faktisk med de storladne dramatiske sange man forsvinder ind i og bliver fyldt af. Elsker det. Within Temptation har også virkelig mange smukke. Kan ikke huske dem alle på stående fod men Mother Earth er ihvertfald god. Radiohead har også nogle gode iblandt når vi snakker smukke sange. Street Spirit blandt andet. Og Funeral af Band of Horses Og mange mange flere som jeg ikke husker lige nu. Elsker musik og kunne ikke leve uden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Mew med comforting sounds Et uddrag af mathæus passionen, hvor koret synger warlich... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Sarah McLachlan - Angel Åh ja :wub jeg ÆHLSKER den!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Åh ja :wub jeg ÆHLSKER den!!! Det gør jeg også :wub Sad bare og tænkte smuk, ikke kærlighedssang med klaver... Og så kom jeg til at tænke på den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg er selv ret vild med Diana Krall (jazz musiker, gift med Elvis Costello). Især den her fortolkning af Joni Mitchell nummeret Case of You Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Hvis man er til det klassiske.... og jeg magter ikke rigtig at lave mit livs soundtrack, selv om jeg syns den anden tråd er spændende, men den her smukke kor sang minder mig meget om min lange tid med Skjoldhøj Kirkes kor som jeg godt kan savne, både musikalsk og socialt, det var gode år der. Og denne sang vi næsten hvert år i vores sommerkoncerter rundt om i landet. Jeg får stadig gåsehud når jeg hører den (på den gode måde altså) Edward Elgar: The shower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Kom lige i tanker om en anden af mine absolut yndlingssange, selv om den måske er i den lidt mere "høj musik" end "smuk" genren: "Your love alone is not enough" Manic Street Preachers + Nina Persson Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Denne her: Jeg er en sucker for (rock)musicals og denne her rammer mig bare altid - specielt når man kender historien. Del dette indlæg Link to post Share on other sites